Η συντήρηση σώζει ζωές
Tου ΠΕΤΡΟΥ ΠΙΤΣΙΝΗ ppitsinis@dolnet.gr
Η ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΣΕΖΟΝ αρχίζει παραδοσιακά το τριήµερο του Αγίου Πνεύµατος. Τα σχολεία κλείνουν και ο σχεδιασµός των διακοπών γίνεται µε φουλ ρυθµούς σε πείσµα του καιρού, που εξακολουθεί και µας... φιλοδωρεί τακτικά µε µπόρες και βροχές. Τα χιλιόµετρα που «γράφουν» τα κοντέρ των αυτοκινήτων µας τους καλοκαιρινούς µήνες είναι πολύ συχνά πάνω από τον µέσο όρο και πραγµατοποιούνται σε όλο το φάσµα του οδικού δικτύου, από αυτοκινητόδροµους έως στενούς κατσικόδροµους.
Tου ΠΕΤΡΟΥ ΠΙΤΣΙΝΗ ppitsinis@dolnet.gr
Η ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΣΕΖΟΝ αρχίζει παραδοσιακά το τριήµερο του Αγίου Πνεύµατος. Τα σχολεία κλείνουν και ο σχεδιασµός των διακοπών γίνεται µε φουλ ρυθµούς σε πείσµα του καιρού, που εξακολουθεί και µας... φιλοδωρεί τακτικά µε µπόρες και βροχές. Τα χιλιόµετρα που «γράφουν» τα κοντέρ των αυτοκινήτων µας τους καλοκαιρινούς µήνες είναι πολύ συχνά πάνω από τον µέσο όρο και πραγµατοποιούνται σε όλο το φάσµα του οδικού δικτύου, από αυτοκινητόδροµους έως στενούς κατσικόδροµους.
ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ χρόνια εστιάζουµε την προσοχή µας στην ανάπτυξη ενός δικτύου αυτοκινητοδρόµων υψηλών προδιαγραφών, είναι όµως ξεκάθαρο ότι ακόµη και µετά την ολοκλήρωσή του – που καθυστερεί απελπιστικά – δεν πρόκειται να καλύπτει όλη την ελληνική επικράτεια. ∆υστυχώς στην πρεµούρα µας να κατασκευάσουµε τέτοιες οδικές αρτηρίες παραµελούµε τη συντήρηση των υπόλοιπων δρόµων και δεν επενδύουµε στην αναβάθµισή τους.
Ο ∆ΡΟΜΟΣ Κορίνθου - Πατρών συγκαταλέγεται στους πιο επικίνδυνους της Ευρώπης. Στο συγκεκριµένο τµήµα κατασκευάζεται ένας σύγχρονος αυτοκινητόδροµος, ταυτόχρονα όµως γίνονται συνεχώς παρεµβάσεις στον υπάρχοντα δρόµο για τη βελτίωση της ασφάλειας των αυτοκινητιστών. Τα αποτελέσµατα είναι εκπληκτικά. Μετά τις βελτιώσεις από την κατασκευάστρια εταιρεία µειώθηκε ο αριθµός των θυµάτων σε τροχαία δυστυχήµατα κατά 70%! Καταλαβαίνει ο καθένας µας τι σηµαίνει αυτό, καθώς µιλάµε για δεκάδες ανθρώπινες ζωές και όχι για διαλυµένες λαµαρίνες και υλικές ζηµιές. Μακάρι να γίνει αυτό το παράδειγµα πιλότος και για το υπόλοιπο οδικό δίκτυο και να αρχίσουµε να επενδύουµε και πάλι στη συντήρηση και τη βελτίωση των περιφερειακών και επαρχιακών δρόµων. Το όφελος θα είναι τεράστιο, ενώ θα δηµιουργηθούν και εναλλακτικές διαδροµές για τον κόσµο που δεν τολµά να χρησιµοποιήσει τους σηµερινούς καρόδροµους και αναγκάζεται να πληρώνει διόδια στο εθνικό δίκτυο.
ΠΗΓΗ: AUTONEA
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου