Στους δρόμους όλους του κόσμου έχουμε μάθει να μετράμε το μήκος του
δρόμου με τα χιλιόμετρα. Στην Κρήτη τον ΒΟΑΚ τον μετράμε με
εικονοστάσια. Η μακάβρια αυτή κατάσταση επικρατεί εδώ και χρόνια και
σύμφωνα με δημοσιεύματα του τοπικού τύπου κατά μήκος του
δρόμου-καρμανιόλα υπάρχουν 4.000 εικονοστάσια. Κάθε ένα από αυτά είναι
και ένα θύμα του δρόμου που παραμένει από τους πιο επικίνδυνους στην
Ευρώπη και προς το παρόν αποτελεί την οδικό ντροπή της χώρας.
Στην Κρήτη των 4 εκατομμυρίων τουριστών, των 700.000 κατοίκων και των εκατοντάδων χιλιάδων Κρητικών που επιστρέφουν κάθε καλοκαίρι ο ΒΟΑΚ είναι η μοναδική οδική πύλη μετακίνησης ανατολής-δύσης και σημείο μετακίνησης στις μεγάλες πόλεις του νησιού.
Με την κατασκευή του Νέου Αεροδρομίου στο Καστέλι ο ΒΟΑΚ θα μένει ένα έργο ορφανό χωρίς "ανάδοχο" την ίδια ώρα που οι μεγάλοι αυτοκινητόδρομοι της Ηπειρωτικής Ελλάδας ολοκληρώνονται και πλέον στρέφουμε το ενδιαφέρον μας σε οδικούς άξονες δευτερύουσας σημασίας όπως οι κάθετοι της Εγνατίας, η Αμβρακία Οδός που είναι επίσης υπό κατασκευή.
Κάτω από αυτές τις συνθήκες και με την σύσκεψη όλων των φορέων για το θέμα αυτό επιστολή σχετικά με την σύσκεψη για λήψη αποφάσεων αναφορικά με τον Β.Ο.Α.Κ απέστειλε την Πέμπτη ο Χρήστος Μαρκογιαννάκης, Βουλευτής Χανίων και Αντιπρόεδρος της Βουλής, απέστειλε στον Γενικό Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης κ. Ροκαδάκη.
Συγκεκριμένα στο κείμενο αναφέρει: «Πληροφορήθηκα από τον τύπο ότι προτίθεστε να προκαλέσετε σύσκεψη στην οποία θα συμμετέχουν όλοι οι βουλευτές της Κρήτης, προκειμένου να ενημερωθούν αλλά και να ληφθούν αποφάσεις, σχετικά με τον Β.Ο.Α.Κ.
Η πρόθεση σας να αναλάβετε αυτή την πρωτοβουλία αναμφίβολα είναι θετική, αφού θα μπορούσε να αποτελέσει την αρχή μιας συντονισμένης και σοβαρής προσπάθειας, με τη συμμετοχή ασφαλώς και άλλων φορέων, με στόχο ο σημερινός Β.Ο.Α.Κ να γίνει ένας ασφαλής και σύγχρονος αυτοκινητόδρομος.
Η δική μου παρουσία και συνεισφορά στην προσπάθεια θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη».
Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com
Στην Κρήτη των 4 εκατομμυρίων τουριστών, των 700.000 κατοίκων και των εκατοντάδων χιλιάδων Κρητικών που επιστρέφουν κάθε καλοκαίρι ο ΒΟΑΚ είναι η μοναδική οδική πύλη μετακίνησης ανατολής-δύσης και σημείο μετακίνησης στις μεγάλες πόλεις του νησιού.
Με την κατασκευή του Νέου Αεροδρομίου στο Καστέλι ο ΒΟΑΚ θα μένει ένα έργο ορφανό χωρίς "ανάδοχο" την ίδια ώρα που οι μεγάλοι αυτοκινητόδρομοι της Ηπειρωτικής Ελλάδας ολοκληρώνονται και πλέον στρέφουμε το ενδιαφέρον μας σε οδικούς άξονες δευτερύουσας σημασίας όπως οι κάθετοι της Εγνατίας, η Αμβρακία Οδός που είναι επίσης υπό κατασκευή.
Κάτω από αυτές τις συνθήκες και με την σύσκεψη όλων των φορέων για το θέμα αυτό επιστολή σχετικά με την σύσκεψη για λήψη αποφάσεων αναφορικά με τον Β.Ο.Α.Κ απέστειλε την Πέμπτη ο Χρήστος Μαρκογιαννάκης, Βουλευτής Χανίων και Αντιπρόεδρος της Βουλής, απέστειλε στον Γενικό Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης κ. Ροκαδάκη.
Συγκεκριμένα στο κείμενο αναφέρει: «Πληροφορήθηκα από τον τύπο ότι προτίθεστε να προκαλέσετε σύσκεψη στην οποία θα συμμετέχουν όλοι οι βουλευτές της Κρήτης, προκειμένου να ενημερωθούν αλλά και να ληφθούν αποφάσεις, σχετικά με τον Β.Ο.Α.Κ.
Η πρόθεση σας να αναλάβετε αυτή την πρωτοβουλία αναμφίβολα είναι θετική, αφού θα μπορούσε να αποτελέσει την αρχή μιας συντονισμένης και σοβαρής προσπάθειας, με τη συμμετοχή ασφαλώς και άλλων φορέων, με στόχο ο σημερινός Β.Ο.Α.Κ να γίνει ένας ασφαλής και σύγχρονος αυτοκινητόδρομος.
Η δική μου παρουσία και συνεισφορά στην προσπάθεια θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη».
Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου