Νέα στρατηγική για τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων προωθεί η Κομισιόν
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θέτει ως στόχο τη μείωση του αριθμού τουλάχιστον κατά 50% των θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων. Το 2009, στα 27 κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, 35.000 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους σε τροχαία δυστυχήματα.
Οι νέοι και οι οδηγοί δικύκλων είναι οι πιο εκτεθειμένοι χρήστες του οδικού άξονα, σύμφωνα με την ανακοίνωση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
Συγκεκριμένα, το 17% των οδηγών δικύκλων πέφτουν θύματα τροχαίων ενώ αποτελούν μόνο το 2% των χρηστών του οδικού δικτύου.
Η υπερβολική ταχύτητα, η οδήγηση υπό μέθη και η μη χρήση της ζώνης ασφαλείας είναι από τις κυριότερες αιτίες θανάτων σε τροχαία.
Οι κακοσυντηρημένα δρόμοι και τα οχήματα που δεν πληρούν τους κανόνες ασφαλείας είναι επίσης παράγοντες κινδύνου.
Η νέα ατζέντα της Ε.Ε. θα αντιμετωπίσει όλα αυτά τα ζητήματα. Μέσα στην επόμενη δεκαετία θα επιβληθούν νέοι αυστηρότεροι κανόνες που θα αφορούν στον έλεγχο των οχημάτων και της κατασκευής των δρόμων.
Μόνο σε τέσσερις χώρες μειώθηκαν τα τελευταία χρόνια τα θανατηφόρα τροχαία και συγκεκριμένα κάτω από το μισό, στη Λετονία, στην Ισπανία, στην Εσθονία και στην Πορτογαλία. Αντίθετα, τα ποσοστά αυξήθηκαν στη Ρουμανία και τη Μάλτα.
Το 2009, στη Μ. Βρετανία, στην Ολλανδία και στη Σουηδία σημειώθηκαν τα λιγότερα θανατηφόρα τροχαία ενώ στην Ελλάδα και τη Ρουμανία τα περισσότερα.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θέτει ως στόχο τη μείωση του αριθμού τουλάχιστον κατά 50% των θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων. Το 2009, στα 27 κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, 35.000 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους σε τροχαία δυστυχήματα.
Οι νέοι και οι οδηγοί δικύκλων είναι οι πιο εκτεθειμένοι χρήστες του οδικού άξονα, σύμφωνα με την ανακοίνωση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
Συγκεκριμένα, το 17% των οδηγών δικύκλων πέφτουν θύματα τροχαίων ενώ αποτελούν μόνο το 2% των χρηστών του οδικού δικτύου.
Η υπερβολική ταχύτητα, η οδήγηση υπό μέθη και η μη χρήση της ζώνης ασφαλείας είναι από τις κυριότερες αιτίες θανάτων σε τροχαία.
Οι κακοσυντηρημένα δρόμοι και τα οχήματα που δεν πληρούν τους κανόνες ασφαλείας είναι επίσης παράγοντες κινδύνου.
Η νέα ατζέντα της Ε.Ε. θα αντιμετωπίσει όλα αυτά τα ζητήματα. Μέσα στην επόμενη δεκαετία θα επιβληθούν νέοι αυστηρότεροι κανόνες που θα αφορούν στον έλεγχο των οχημάτων και της κατασκευής των δρόμων.
Μόνο σε τέσσερις χώρες μειώθηκαν τα τελευταία χρόνια τα θανατηφόρα τροχαία και συγκεκριμένα κάτω από το μισό, στη Λετονία, στην Ισπανία, στην Εσθονία και στην Πορτογαλία. Αντίθετα, τα ποσοστά αυξήθηκαν στη Ρουμανία και τη Μάλτα.
Το 2009, στη Μ. Βρετανία, στην Ολλανδία και στη Σουηδία σημειώθηκαν τα λιγότερα θανατηφόρα τροχαία ενώ στην Ελλάδα και τη Ρουμανία τα περισσότερα.
ΠΗΓΗ: ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου