Τι είναι η Ε.Υ.ΘΥ.Τ.Α.


Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ- ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Εταιρεία Υποστήριξης Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων είναι ένας Μη Κερδοσκοπικός, Μη Κυβερνητικός Οργανισμός, στο χώρο της Οδικής Ασφάλειας.
Στη Ρόδο λειτουργεί από τον Ιούνιο 2004 , πρωτοβουλία της Προέδρου Καρύδη Ελένης, θύμα τροχαίου ατυχήματος, μετά από τον χαμό του γιου της Δημήτρη 19 χρόνων στις 12 Φεβρουαρίου 2002, πλαισιωμένη από επιστήμονες, θύματα, συγγενείς τροχαίων δυστυχημάτων και ευαισθητοποιημένα άτομα στο θέμα της Οδικής Ασφάλειας.
Είναι μέλος:

-Της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων-FEVR (Σύμβουλος του Ο.Η.Ε και του Π.Ο.Υ)
-Υποστηρικτής της Παγκόσμιας Οργάνωσης « MAKE ROADS SAFE »
-Το 2008 υπέγραψε την Ευρωπαϊκή Χάρτα Οδικής Ασφάλειας, για λιγότερα θύματα με την υποστήριξη της Ε.Ε.
-Αρωγό μέλος του Ε.Δ.Ι.ΠΑ.Β (Εθνικό Δίκτυο Πρόληψης Ατυχημάτων , συμπεριλαμβανομένων των τροχαίων)
-Μέλος της Διακομματικής Επιτροπής Δήμου Ρόδου
-Ιδρυτικό μέλος του Πανελλαδικού Συλλόγου
"SOS ΤΡΟΧΑΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ"
-Υποστηρίζει την Δεκαετία Δράσης 2011-2020 για την Οδική Ασφάλεια
-Συνεργάζεται με φορείς του Δημόσιου του Ιδιωτικού τομέα, με Παγκόσμιους & Ευρωπαϊκούς Φορείς και Οργανισμούς.

Ποιοι είναι οι σκοποί :

+Η υποστήριξη των θυμάτων των Τροχαίων Ατυχημάτων από ομάδα συμβούλων ( νομικών, ιατρών, ειδικών εμπειρογνωμόνων, συγκοινωνιολόγων, μηχανολόγων, εκπαιδευτικών, ψυχολόγων, κοινωνικών λειτουργών ).

+Η ανάπτυξη αλληλεγγύης μεταξύ των θυμάτων των Τροχαίων Ατυχημάτων( ηθική υποστήριξη ).

+Η οργανωμένη παρέμβαση και η κοινωνική πίεση προς τους φορείς της πολιτείας, για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

+Η υποστήριξη η ανάληψη και προώθηση δραστηριοτήτων σε θέματα τα οποία προάγουν την οδική ασφάλεια, την κυκλοφοριακή αγωγή, την έρευνα, την ενημέρωση , την ευαισθητοποίηση των πολιτών των ιδιαίτερα ευάλωτων ηλικιών (μαθητών, ηλικιωμένων).

Ποιο είναι το Δυναμικό της:

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, διαθέτει ένα τεχνοκρατικό πυρήνα από επιστήμονες- μέλη διαφόρων κλάδων ( Υγειονομικούς, Νομικούς, Εκπαιδευτικούς, Μηχανολόγους- Μηχανικούς, Πραγματογνώμονες, Συγκοινωνιολόγους, Οικονομολόγους, Αναλυτές Η/Υ, Ψυχολόγους, Κοινωνικούς Λειτουργούς).

Το δυναμικό της ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, ανταποκρίνεται απόλυτα στις υψηλές απαιτήσεις σοβαρών ερευνητικών προγραμμάτων, με θέμα την Οδική Ασφάλεια, την πρόσληψη και την μείωση των Τροχαίων Ατυχημάτων.

Διαθέτει επίσης ένα αξιόλογο επιτελείο έμπειρων επιστημόνων, που της επέτρεψε ως τώρα να πραγματοποιήσει πολλαπλές εκπαιδευτικές- ενημερωτικές δράσεις με στόχο τη βελτίωση της Οδικής Συμπεριφοράς.

Ποιες είναι οι Δραστηριότητές της:

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, συμβάλλει δραστικά στην ενημέρωση των πολιτών για την Οδική Ασφάλεια, την πρόληψη και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και παρέχει σε μόνιμη βάση Νομική, Ιατρική, Ψυχολογική και Κοινωνική Υποστήριξη σε θύματα και συγγενείς θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων όταν αυτή ζητηθεί.

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, έχει διοργανώσει εκδηλώσεις ( Ημερίδες, Έκθεση φωτογραφίας , Δράσεις σε ανοικτούς χώρους, Διδασκαλία σε Σχολεία Α/ας και Β/ας Εκπαίδευσης, Σεμινάρια σε κέντρα εκπαίδευσης νεοσυλλέκτων, Ενημερωτικές ομιλίες σε Δήμους της Ρόδου) στο πλαίσιο της ενημέρωσης των πολιτών σε θέματα που προάγουν την Οδική Ασφάλεια και έχει κάνει ουσιαστικές παρεμβάσεις στους φορείς σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.

Έχει εκδώσει ενημερωτικά έντυπα με έγκυρη επιστημονική πληροφόρηση σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, πιστεύει ότι για την επίτευξη αποτελεσμάτων χρειάζεται δραστηριοποίηση από τους πολίτες, υποστήριξη από τον κρατικό μηχανισμό και αλλαγή της αρνητικής νοοτροπίας στοιχεία που θα μας βοηθήσουν να απαλλαγούμε από την ιδιότητα της Ευρωπαϊκής χώρας με μεγάλο αριθμό Θυμάτων Τροχαίων δυστυχημάτων και με επικίνδυνους δρόμους για ασφαλή οδήγηση.

http://www.efhtita.gr















22 Νοε 2015

Ο ασφαλιστής του ανασφάλιστου οχήματος και πώς οι εταιρείες «βγάζουν» τα μάτια τους!

Σου έτυχε ποτέ διαμεσολαβητή μου, ένα ανασφάλιστο όχημα να τρακάρει τον πελάτη σου και να πρέπει να τον αποζημιώσεις από την ασφαλιστική εταιρεία που τον έχεις ασφαλίσει;
Η παροχή «Υλικές ζημίες από ανασφάλιστο όχημα» καλύπτει τις υλικές ζημίες που προκαλούνται στο ασφαλιζόμενο όχημα, από την σύγκρουση με τρίτο ανασφάλιστο όχημα που ευθύνεται εξολοκλήρου για το ατύχημα.
Η προαιρετική αυτή κάλυψη, δίδεται ως παροχή από το σύνολο των ασφαλιστικών εταιρειών, και συνοδεύει συνήθως την υποχρεωτική εκ του Ν.Δ. 400/70 του Π.Δ. 237/1986 (Ν.489/76), όπως ισχύουν κάθε φορά και του Ν.2496/97, κάλυψη αστικής ευθύνης, υλικών ζημιών και σωματικών βλαβών. Η χρέωση ασφαλίστρων προς των πελάτη κυμαίνεται ενδεικτικά από 1 έως 4 ευρώ, ανάλογα την εταιρεία και την διάρκεια του ασφαλιστηρίου συμβολαίου.
Η κάθε ασφαλιστική εταιρεία έχει ορίσει ένα μέγιστο κεφάλαιο αποζημίωσης, σε περίπτωση ατυχήματος με υπαίτιο ανασφάλιστο οδηγό. Ενδεικτικά, η "Μινέττα"αποζημιώνει έως 50 χιλ. ευρώ ανά σύγκρουση, η "Εθνική" 100 χιλ. ευρώ, η"Ιντερσαλόνικα" έως 6 χιλ. ευρώ, η "AIG" έως 30 χιλ. ευρώ, η "Αιγαίον" έως 20 χιλ. ευρώ, η "Υδρόγειος" έως 30 χιλ ευρώ, η "Ατλαντική Ένωση" έως 100 χιλ. ευρώ, η"International Life" έως 15 χιλ. ευρώ, η "Generali" έως 30 χιλ. ευρώ, η "Ergo" έως 100 χιλ. ευρώ, η "Allianz" έως 100 χιλ. ευρώ, η "ΑXA' έως 100 χιλ. ευρώ και η "Am Trust"έως 8 χιλ. ευρώ. Η "Συνεταιριστική", η "Interamerican", η "Prime Insurance" και κάποιες ακόμα αποζημιώνουν το σύνολο των υλικών ζημιών χωρίς να αναφέρουν όριο αποζημίωσης, ενώ η "Eurolife ERB" αποζημιώνει ανάλογα το πακέτο ασφάλισης και την εμπορική αξία του οχήματος ξεκινώντας από 3 χιλ. ευρώ έως την εμπορική αξία του οχήματος.
Από την άλλη μεριά, χρήσιμο θα είναι για τις ασφαλιστικές εταιρείες να μελετήσουν ξανά τον Νόμο 4092/2012, ΦΕΚ Αρ. Φύλλου 220, Σελίδα 10-11 (δείτε εδώ), σύμφωνα με τον οποίο δεν αποζημιώνονται το ολόκληρο της ζημιάς του ανασφάλιστου οχήματοςαπό το Επικουρικό κεφάλαιο αλλά ποσοστό επί της ζημιάς ανάλογα το ύψος της! Πόσο ασφαλής για την είσπραξη του ταμείου τους είναι η χρέωση ασφαλίστρων τριών – τεσσάρων ευρώ, ανά όχημα;
Βασική προϋπόθεση για να ισχύσει η κάλυψη και να αποζημιωθεί ο πελάτης, υποστηρίζει το nextdeal.gr, είναι η σωστή αντιμετώπιση της διαδικασίας κατά την ώρα της σύγκρουσης. Εάν δεν καταγραφεί το περιστατικό ατυχήματος παρουσία της Τροχαίας, δεν αποζημιώνεται ο πελάτης! Το περιστατικό πρέπει να καταγράφει οπωσδήποτε από την αρμόδια Αστυνομική αρχή. Ο «ανασφάλιστος» πρέπει να παραμείνει στο χώρο του συμβάντος και να αποδεχθεί με την υπογραφή του στο χαρτί της τροχαίας, ότι ευθύνεται για το ατύχημα. Επίσης η Τροχαία θα πρέπει να πιστοποιήσει την μη ασφάλιση του υπαιτίου οδηγού, με επίσημο έγγραφο της υπηρεσίας, όπως ένα αντίγραφο του δελτίου συμβάντος.
Εάν ο πελάτης σου περιμένει να αποζημιωθεί, χωρίς να έχει τηρήσει τις παραπάνω διαδικασίες, κινδυνεύεις να κατηγορηθείς (για πολλοστή φορά) ότι δεν τον ενημέρωσες όταν του έδωσες το ασφαλιστήριο... και να πληρώσεις από την τσέπη σου την ζημιά (το έχουμε ακούσει και αυτό!)
Για αυτό την ώρα της παράδοσης του συμβολαίου, θα πρέπει να υπενθυμίζεις τις παροχές και τις διαδικασίες που οφείλει να τηρεί ο ασφαλισμένος, σε περίπτωση επέλευσης του κινδύνου και για το σύνολο των παροχών του ασφαλιστηρίου… Πάρε και μια υπογραφή παράδοσης και ενημέρωσης, γιατί ο πελάτης «ξεχνά» κατά το συμφέρον του... Εσύ όμως θυμάσαι, διαμεσολαβητή μου.
Βέβαια όλα τα παραπάνω, είναι εντός νόμιμων διαδικασιών και οι εταιρείες ψάχνουν να βγάλουν όπου μπορούν από την «μύγα ξύγκι». Και τι θα βγάλουν από το ένα εκατομμύριο ανασφάλιστα, με τρία – τέσσερα ευρώ το όχημα, σε σχέση με τα ασφάλιστρα των ογδόντα εκατομμυρίων που χάνουν από τα ανασφάλιστα;
Από την μια παίρνουν ψίχουλα και από την άλλη χάνουν εκατομμύρια επειδή «βγάζουν» έμμεσα τα μάτια τους, υποβαθμίζοντας την αξία ασφάλισης, «εκπαιδεύοντας» και αυτούς που πληρώνουν, να πιστεύουν ότι οι εταιρείες θα πληρώσουν!
Δεν νιώθει έντονα το κοινό, το έγκλημα αυτού που κυκλοφορεί ανασφάλιστος. Οι πωλήσεις περί ανασφάλιστων μοιάζουν σαν έμμεση αποζημίωση του αδικήματος που ο νόμος το καταδικάζει. Απαγορεύεται να αποζημιωθεί παραβατική πράξη. Είναι λεπτές οι διαχωριστικές γραμμές, φίλε συνάδελφε για αυτά που γράφουμε και γνωρίζουν και οι πρωτοετείς της Νομικής Σχολής στο μάθημα «Γενικές αρχές δικαίου»!
Η οργή και ο θυμός των θυμάτων των ανασφάλιστων στην ελληνική κοινωνία, θα περιορίσει τα ανασφάλιστα. Δυστυχώς κάποιους διαμεσολαβητές τους εξυπηρετεί η ύπαρξη ανασφάλιστων, ευτυχώς είναι πολλοί λίγοι αυτοί που κάνουν μεγάλο κακό όταν ψαρεύουν σε θολά νερά... ακόμα και στα ανασφάλιστα.
Το θέμα των ανασφάλιστων είναι μια αιμορραγία για τα ταμεία, αλλά και την αξία του κλάδου. Όμως εάν δεν σταματήσουν οι αιμορραγίες οδηγούν στο θάνατο, και ο κλάδος σήμερα αιμορραγεί. Οι έλεγχοι της κρατικής εποπτείας και το Solvency θα αποδείξουν ότι μερικοί έχουν πεθάνει προ πολλού.
Το nextdeal.gr προτείνει να πάρουν μέτρα άμεσα  όσοι θέλουν να ζήσουν επειδή οι μεταγγίσεις αίματος από τα δικαιώματα συμβολαίων, τις ζημιές και τα συνεργεία τελειώνουν. Το μέλλον δεν μπορεί να περιμένει τους αιμορραγούντες! Είναι ώρα η πολιτεία και οι αρμόδιοι φορείς να δώσουν τέλος στα ανασφάλιστα.
Μέντωρ Διαμεσολαβητής
Πηγή : nextdeal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: