|
|
Ημερομηνία δημοσίευσης: Τελευταία ενημέρωση: |
|
Χριστούγεννα
χωρίς τους δικούς τους ανθρώπους θα κάνουν 51 οικογένειες. 51
οικογένειες που είδαν τους αγαπημένους τους, να φεύγουν, γινόμενοι θυσία
στο «βωμό» της Κρητικής ασφάλτου.
Ο
φόρος αίματος στους κρητικούς δρόμους είναι βαρύς και η πραγματικότητα
σκληρή: 51 νεκροί από τον Ιανουάριο, μέχρι και σήμερα, τις τελευταίες
ημέρες του χρόνου, με το Ηράκλειο να κατέχει μία πρωτιά που δεν το τιμά
και με ένα μεγάλο μέρος των νεκρών να είναι άνθρωποι νέοι, με ολόκληρη
τη ζωή στα χέρια τους.
Η λίστα που «βάφτηκε» με αίμα το 2017
Ο
πρώτος μήνας του 2017 βάφτηκε με το αίμα 4 ανθρώπων. 4 άνθρωποι, που
«χάθηκαν» μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Ένας από αυτούς και ένας
ηλικιωμένος, τον οποίο παρέσυρε διερχόμενο λεωφορείο, λίγα μέτρα μακριά από το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ηρακλείου.
Ένα
και μοναδικό ήταν το τροχαίο δυστύχημα το Φεβρουάριο του 2017, με τον
αριθμό να μεταβάλλεται το Μάρτιο, όποτε και σημειώθηκαν 7 θανατηφόρα
τροχαία, με ένα εκ των θυμάτων, ένα νέο, περίπου 20 ετών, που «έφυγε» για τη γειτονιά των Αγγέλων, στο ίδιο σημείο, μάλιστα, όπου λίγους μήνες πριν είχε αποχαιρετήσει τη 18χρονη φίλη του, η οποία «έφυγε» με τον ίδιο τρόπο.
Με το χειρότερο τρόπο «μπήκε» ο Απρίλιος για τους Κρητικούς, καθώς μέσα σε μία μόλις ημέρα, τα Χανιά βυθίστηκαν στο πένθος,
αφού ο θάνατος είχε στήσει καρτέρι σε 3 νέους ανθρώπους, σε 3
μοτοσυκλετιστές 17, 19 και 25 ετών, με το μήνα να «φεύγει» ντύνοντας στα
μαύρα ακόμη μία οικογένεια.
Θανατηφόρα ήταν, επίσης, 4 τροχαία και το Μάιο. Το Μάιο που «ράγισαν» οι καρδιές όλων των Κρητικών στο άκουσμα του θανάτου ενός μικρού παιδιού, ενός αγοριού μόλις 7 ετών, έπειτα από τροχαίο δυστύχημα στο Ηράκλειο.
Ένας ακόμη νέος, ένας 27χρονος, μπορεί να πάλεψε με παρρησία για τη ζωή του, όμως τελικά δεν τα κατάφερε,
αφήνοντας την τελευταία του πνοή, μετά από τη σφοδρότατη σύγκρουση του
αυτοκινήτου του με ένα άλλο όχημα, τον περασμένο Ιούνιο, όποτε και η
Κρήτη, εκτός από τον 27χρονο, θρήνησε άλλα δύο θύματα. Άλλους δύο
ανθρώπους που η ζωή τους έφυγε στο δρόμο.
Μετά, τον Απρίλιο και ο Ιούλιος «ξημέρωσε» με πένθιμες καμπάνες.
Αυτή τη φορά, η άσφαλτος γέμισε με το αίμα ενός αγοριού μόλις 15 ετών,
ενός εφήβου που είχε όλη τη ζωή μπροστά του, όμως ο Θεός τον ήθελε κοντά
του. Δεν πέρασαν λίγες ώρες και τα Χανιά θρήνησαν ακόμη μία ανθρώπινη
ζωή, έναν ακόμη μοτοσυκλετιστή - 51χρονο αυτή τη φορά - που άφησε την
τελευταία του πνοή στην άσφαλτο, ενώ τον Ιούλιο, ακόμη 2 άνθρωποι έφυγαν
μετά από τροχαίο.
Τον Αύγουστο, οι δρόμοι του νησιού γέμισαν με αίμα, με το αίμα 10 ανθρώπων, μεταξύ των οποίων και δύο νέοι, 19 και 20 ετών, που παρασύρθηκαν θανάσιμα
από διερχόμενο αυτοκίνητο, έξω από το Πολυτεχνείο στα Χανιά. Ενώ λίγες
ημέρες αργότερα ο οδηγός ενός λεωφορείου, στο οποίο επέβαιναν 39 ψυχές, άφησε την τελευταία του πνοή, όταν έπεσε σε ποτάμι του Ηρακλείου.
Για
τον πολύπαθο Βόρειο Οδικό Άξονα της Κρήτης έχουν γραφτεί πολλά. Εκεί
έμελλε να παιχτεί και η τελευταία πράξη του δράματος για το ένα από τα 6
θύματα της ασφάλτου τον περασμένο Σεπτέμβριο. Εκεί, όπου το αυτοκίνητο
ενός ηλικιωμένου οδηγού συγκρούστηκε με λεωφορείο, εγκλωβίζοντας τον
ηλικιωμένο στα συντρίμμια, όπου και άφησε την τελευταία του πνοή.
Μετά
το μαύρο καλοκαίρι για το νησί μας, τον Οκτώβριο θρηνήσαμε το χαμό 3
ανθρώπων, που έφυγαν με το χειρότερο τρόπο. Ένας εξ' αυτών, ήταν και ο
ηλικιωμένος οδηγός στην Ιεράπετρα που βρήκε τραγικό θάνατο όταν παρασύρθηκε από το ίδιο του το όχημα και εγκλωβίστηκε σε βράχο.
Δύο νέοι άνθρωποι μόλις 25 και 29 ετών, δύο ξαδέρφια, έμελλε να κάνουν την τελευταία βόλτα με το αυτοκίνητό τους,
όταν αυτό έπεσε από γέφυρα στην ευρύτερη περιοχή του Ηρακλείου. Το
θέαμα για τους πυροσβέστες και τους διασώστες του ΕΚΑΒ, για ακόμη μία
φορά, φρικιαστικό, αλλά το έργο τους, όπως κάθε φορά, τεράστιο, με το
Νοέμβριο να «φεύγει» στερώντας από ακόμη δύο οικογένειες τους
αγαπημένους τους ανθρώπους.
Ο
Δεκέμβριος φτάνει στο τέλος του, το 2017 φτάνει στο τέλος του και μόλις
προχτές, μία 26χρονη γυναικά, ένας ακόμη νέος άνθρωπος που είχε πολλά
όνειρα να πραγματοποιήσει, άφησε την τελευταία της πνοή, έπειτα από ένα τραγικό τροχαίο δυστύχημα στο Βόρειο Οδικό Άξονα της Κρήτης, το μοναδικό για το Δεκέμβριο στην Κρήτη και με την ελπίδα να παραμείνει και το μοναδικό.
Οι καλοί οιωνοί για το 2017, που μετατράπηκαν σε εφιάλτη
Σύμφωνα
με τα επίσημα στατιστικά στοιχεία, το 2017 φαίνεται να ξεκίνησε με
θετικούς οιωνούς, καθώς τον Ιανουάριο και το Φεβρουάριο καταγράφηκε
μείωση κατά περίπου 7% στα τροχαία δυστυχήματα σε σχέση με τους δύο
πρώτους μήνες του 2016.
Σημαντική
μείωση όμως, που άγγιζε περίπου το 30% καταγράφηκε το Μάρτιο αλλά και
τον Απρίλιο του 2017, με το θετικό κλίμα να αλλάζει άρδην από το Μάιο
και έπειτα.
Συγκεκριμένα,
το Μάιο και τον Ιούνιο του 2017 τα θανατηφόρα τροχαία σημείωσαν αύξηση
κατά 12% (κατά προσέγγιση), σε σχέση με τους αντίστοιχους μήνες του
2016. Παρεμφερές το δραματικό σκηνικό και τον Ιούλιο, όποτε και
αυξήθηκαν κατά, περίπου, 11%.
Το
φετινό Αύγουστο, το φετινό «ματωμένο», για την Κρήτη, Αύγουστο, η
Ελληνική Στατιστική Υπηρεσία (ΕΛ.ΣΤΑΤ.) ανακοίνωσε πως σε Πανελλαδικό
επίπεδο, τα θανατηφόρα τροχαία δυστυχήματα σημείωσαν μείωση που άγγιζε
το 7%, σε σχέση με το 2016, δυστυχώς στην Κρήτη αυξήθηκαν φτάνοντας το
12%, με τον Αύγουστο να κατέχει τη «μαύρη» πρωτιά, σε επίπεδο νησιού.
Το
Σεπτέμβριο σημειώθηκε μείωση κατά, περίπου, 8%, ενώ τον Οκτώβριο η
μείωση σε σχέση με τον ίδιο μήνα του προηγούμενου έτους έφτασε το 10%.
Σε
επίπεδο στατιστικών στοιχείων, το Νοέμβριο του 2017 δεν σημειώθηκε
σημαντική μείωση ή αύξηση, σε σχέση με το Νοέμβριο του 2016.
Οι νέοι που «χάνονται» στο δρόμο
Μεγάλο
μέρος των νεκρών από τροχαία δυστυχήματα στην Κρήτη είναι νέοι, είτε
ανήλικοι, είτε νέοι 18 με 30 ετών. Νέοι με όνειρα, με ελπίδες, με
αισιοδοξία για ένα καλύτερο μέλλον.
Σύμφωνα
με την τελευταία έκθεση του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (ΠΟΥ), τη
θλιβερή αυτή πρωτιά δεν κατέχει μόνο η Κρήτη, αλλά και ολόκληρος ο
κόσμος, αφού τα τροχαία αποτελούν τη νούμερο 1 αιτία θανάτου για τους
νέους σε ολόκληρο τον κόσμο. Για παράδειγμα το 2015, πάνω από 1,2
εκατομμύρια έφηβοι άφησαν την τελευταία τους πνοή στην άσφαλτο.
Τι φταίει;
Τα
λόγια περισσεύουν όταν μιλάμε για ανθρώπινες ζωές. 51 ζωές που
«χάθηκαν» σε δευτερόλεπτα και όνειρα για ζωή που μετατράπηκαν σε εφιάλτη
για 51 οικογένειες.
Όπως
αποδεικνύουν τα επίσημα στατιστικά στοιχεία για την Κρήτη, για το 2017,
21 άνθρωποι από τους 51, έχασαν τη ζωή τους σε τροχαίο δυστύχημα που
σημειώθηκε από τις 12 το βράδυ, μέχρι τις 7 το πρωί. Αυτό σημαίνει ότι
το 41% των νεκρών στην κρητική άσφαλτο για το 2017, πέθαναν κατά τις
μεταμεσονύχτιες ώρες.
Η
παραπάνω επισήμανση, σε επίπεδο Κρήτης, μας κάνει να αναλογιστούμε και
τα αίτια που σημειώνονται τόσοι θάνατοι. Είναι γνωστό ότι οι οδικές
υποδομές στην Κρήτη χρήζουν άμεσης βελτίωσης. Τόσο το επαρχιακό οδικό
δίκτυο, όσο και ο Βόρειος Οδικός Άξονας (ΒΟΑΚ) του νησιού, έχουν
αποτελέσει πάμπολλες φορές την αιτία θανάτου των συνανθρώπων μας. Από
την άλλη, ο ανθρώπινος παράγοντας είναι αυτός που παίζει ένα βασικότατο
ρόλο και η οδηγική παιδεία, που είναι έννοια... ξεχασμένη από πολλούς.
Συγκεκριμένα
και σύμφωνα με τα επίσημα στατιστικά στοιχεία της Ελληνικής Αστυνομίας
για το πρώτο εξάμηνο του 2017, για τα περισσότερα τροχαία ατυχήματα στην
Ελλάδα ευθύνονται αίτια τα οποία σχετίζονται με τους ίδιους τους
οδηγούς και σε αυτά συγκαταλέγεται η κατανάλωση αλκοόλ και η χρήση
ουσιών. Δεύτερα σε σειρά είναι τα αίτια που αναφέρονται σε πεζούς, ενώ
ακολουθεί η κίνηση των οχημάτων στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας, που όπως
είναι φυσικό, αποτελεί κίνηση τόσο θανάτου, όσο και δολοφονίας. Η
απόσπαση της προσοχής του οδηγού είναι επίσης βασική αιτία ενός
θανατηφόρου τροχαίου και ακολουθεί η υπερβολική ταχύτητα, η παραβίαση
της προτεραιότητας, η παραβίαση κόκκινου σηματοδότη και το αντικανονικό
προσπέρασμα.
Δεν
υπάρχει «μαγική» λύση για την αποφυγή των τροχαίων ατυχημάτων και
δυστυχημάτων. Η λύση βρίσκεται στην Πολιτεία, που οφείλει να έχει πάντα
ως προτεραιότητα την αποκατάσταση των προβλημάτων του οδικού δικτύου, μα
πάνω από όλα κάθε οδηγός ξεχωριστά οφείλει να τηρεί τον Κώδικα Οδικής
Κυκλοφορίας, ούτως ώστε να μη ντύσει τη δική του οικογένεια στα μαύρα,
αλλά και η οδήγησή του να μην αποτελέσει ποτέ την αιτία που κάποια άλλη
οικογένεια θα πενθήσει.
Γιορτινές
ημέρες έρχονται, λοιπόν, όλοι θα βγούμε, θα διασκεδάσουμε, θα πιούμε...
Κι αν δε μας νοιάζει για τη δική μας ζωή, ας σκεφτούμε τη ζωή αυτών που
αγαπάμε, γιατί εκείνοι θα μείνουν πίσω, εκείνοι θα ζουν για πάντα με το
βάρος του χαμού μας.
Ρεπορτάζ: Μαρία - Ελένη Νικηφόρου
http://www.neakriti.gr
|
Τι είναι η Ε.Υ.ΘΥ.Τ.Α.
Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ- ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Εταιρεία Υποστήριξης Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων είναι ένας Μη Κερδοσκοπικός, Μη Κυβερνητικός Οργανισμός, στο χώρο της Οδικής Ασφάλειας.
Στη Ρόδο λειτουργεί από τον Ιούνιο 2004 , πρωτοβουλία της Προέδρου Καρύδη Ελένης, θύμα τροχαίου ατυχήματος, μετά από τον χαμό του γιου της Δημήτρη 19 χρόνων στις 12 Φεβρουαρίου 2002, πλαισιωμένη από επιστήμονες, θύματα, συγγενείς τροχαίων δυστυχημάτων και ευαισθητοποιημένα άτομα στο θέμα της Οδικής Ασφάλειας.
Είναι μέλος:
-Της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων-FEVR (Σύμβουλος του Ο.Η.Ε και του Π.Ο.Υ)
-Υποστηρικτής της Παγκόσμιας Οργάνωσης « MAKE ROADS SAFE »
-Το 2008 υπέγραψε την Ευρωπαϊκή Χάρτα Οδικής Ασφάλειας, για λιγότερα θύματα με την υποστήριξη της Ε.Ε.
-Αρωγό μέλος του Ε.Δ.Ι.ΠΑ.Β (Εθνικό Δίκτυο Πρόληψης Ατυχημάτων , συμπεριλαμβανομένων των τροχαίων)
-Μέλος της Διακομματικής Επιτροπής Δήμου Ρόδου
-Υποστηρικτής της Παγκόσμιας Οργάνωσης « MAKE ROADS SAFE »
-Το 2008 υπέγραψε την Ευρωπαϊκή Χάρτα Οδικής Ασφάλειας, για λιγότερα θύματα με την υποστήριξη της Ε.Ε.
-Αρωγό μέλος του Ε.Δ.Ι.ΠΑ.Β (Εθνικό Δίκτυο Πρόληψης Ατυχημάτων , συμπεριλαμβανομένων των τροχαίων)
-Μέλος της Διακομματικής Επιτροπής Δήμου Ρόδου
-Ιδρυτικό μέλος του Πανελλαδικού Συλλόγου
"SOS ΤΡΟΧΑΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ"
-Υποστηρίζει την Δεκαετία Δράσης 2011-2020 για την Οδική Ασφάλεια
-Συνεργάζεται με φορείς του Δημόσιου του Ιδιωτικού τομέα, με Παγκόσμιους & Ευρωπαϊκούς Φορείς και Οργανισμούς.
Ποιοι είναι οι σκοποί :
+Η υποστήριξη των θυμάτων των Τροχαίων Ατυχημάτων από ομάδα συμβούλων ( νομικών, ιατρών, ειδικών εμπειρογνωμόνων, συγκοινωνιολόγων, μηχανολόγων, εκπαιδευτικών, ψυχολόγων, κοινωνικών λειτουργών ).
-Υποστηρίζει την Δεκαετία Δράσης 2011-2020 για την Οδική Ασφάλεια
-Συνεργάζεται με φορείς του Δημόσιου του Ιδιωτικού τομέα, με Παγκόσμιους & Ευρωπαϊκούς Φορείς και Οργανισμούς.
Ποιοι είναι οι σκοποί :
+Η υποστήριξη των θυμάτων των Τροχαίων Ατυχημάτων από ομάδα συμβούλων ( νομικών, ιατρών, ειδικών εμπειρογνωμόνων, συγκοινωνιολόγων, μηχανολόγων, εκπαιδευτικών, ψυχολόγων, κοινωνικών λειτουργών ).
+Η ανάπτυξη αλληλεγγύης μεταξύ των θυμάτων των Τροχαίων Ατυχημάτων( ηθική υποστήριξη ).
+Η οργανωμένη παρέμβαση και η κοινωνική πίεση προς τους φορείς της πολιτείας, για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.
+Η υποστήριξη η ανάληψη και προώθηση δραστηριοτήτων σε θέματα τα οποία προάγουν την οδική ασφάλεια, την κυκλοφοριακή αγωγή, την έρευνα, την ενημέρωση , την ευαισθητοποίηση των πολιτών των ιδιαίτερα ευάλωτων ηλικιών (μαθητών, ηλικιωμένων).
Ποιο είναι το Δυναμικό της:
+Η οργανωμένη παρέμβαση και η κοινωνική πίεση προς τους φορείς της πολιτείας, για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.
+Η υποστήριξη η ανάληψη και προώθηση δραστηριοτήτων σε θέματα τα οποία προάγουν την οδική ασφάλεια, την κυκλοφοριακή αγωγή, την έρευνα, την ενημέρωση , την ευαισθητοποίηση των πολιτών των ιδιαίτερα ευάλωτων ηλικιών (μαθητών, ηλικιωμένων).
Ποιο είναι το Δυναμικό της:
Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, διαθέτει ένα τεχνοκρατικό πυρήνα από επιστήμονες- μέλη διαφόρων κλάδων ( Υγειονομικούς, Νομικούς, Εκπαιδευτικούς, Μηχανολόγους- Μηχανικούς, Πραγματογνώμονες, Συγκοινωνιολόγους, Οικονομολόγους, Αναλυτές Η/Υ, Ψυχολόγους, Κοινωνικούς Λειτουργούς).
Το δυναμικό της ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, ανταποκρίνεται απόλυτα στις υψηλές απαιτήσεις σοβαρών ερευνητικών προγραμμάτων, με θέμα την Οδική Ασφάλεια, την πρόσληψη και την μείωση των Τροχαίων Ατυχημάτων.
Διαθέτει επίσης ένα αξιόλογο επιτελείο έμπειρων επιστημόνων, που της επέτρεψε ως τώρα να πραγματοποιήσει πολλαπλές εκπαιδευτικές- ενημερωτικές δράσεις με στόχο τη βελτίωση της Οδικής Συμπεριφοράς.
Ποιες είναι οι Δραστηριότητές της:
Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, συμβάλλει δραστικά στην ενημέρωση των πολιτών για την Οδική Ασφάλεια, την πρόληψη και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και παρέχει σε μόνιμη βάση Νομική, Ιατρική, Ψυχολογική και Κοινωνική Υποστήριξη σε θύματα και συγγενείς θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων όταν αυτή ζητηθεί.
Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, έχει διοργανώσει εκδηλώσεις ( Ημερίδες, Έκθεση φωτογραφίας , Δράσεις σε ανοικτούς χώρους, Διδασκαλία σε Σχολεία Α/ας και Β/ας Εκπαίδευσης, Σεμινάρια σε κέντρα εκπαίδευσης νεοσυλλέκτων, Ενημερωτικές ομιλίες σε Δήμους της Ρόδου) στο πλαίσιο της ενημέρωσης των πολιτών σε θέματα που προάγουν την Οδική Ασφάλεια και έχει κάνει ουσιαστικές παρεμβάσεις στους φορείς σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.
Έχει εκδώσει ενημερωτικά έντυπα με έγκυρη επιστημονική πληροφόρηση σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.
Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, πιστεύει ότι για την επίτευξη αποτελεσμάτων χρειάζεται δραστηριοποίηση από τους πολίτες, υποστήριξη από τον κρατικό μηχανισμό και αλλαγή της αρνητικής νοοτροπίας στοιχεία που θα μας βοηθήσουν να απαλλαγούμε από την ιδιότητα της Ευρωπαϊκής χώρας με μεγάλο αριθμό Θυμάτων Τροχαίων δυστυχημάτων και με επικίνδυνους δρόμους για ασφαλή οδήγηση.
Το δυναμικό της ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, ανταποκρίνεται απόλυτα στις υψηλές απαιτήσεις σοβαρών ερευνητικών προγραμμάτων, με θέμα την Οδική Ασφάλεια, την πρόσληψη και την μείωση των Τροχαίων Ατυχημάτων.
Διαθέτει επίσης ένα αξιόλογο επιτελείο έμπειρων επιστημόνων, που της επέτρεψε ως τώρα να πραγματοποιήσει πολλαπλές εκπαιδευτικές- ενημερωτικές δράσεις με στόχο τη βελτίωση της Οδικής Συμπεριφοράς.
Ποιες είναι οι Δραστηριότητές της:
Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, συμβάλλει δραστικά στην ενημέρωση των πολιτών για την Οδική Ασφάλεια, την πρόληψη και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και παρέχει σε μόνιμη βάση Νομική, Ιατρική, Ψυχολογική και Κοινωνική Υποστήριξη σε θύματα και συγγενείς θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων όταν αυτή ζητηθεί.
Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, έχει διοργανώσει εκδηλώσεις ( Ημερίδες, Έκθεση φωτογραφίας , Δράσεις σε ανοικτούς χώρους, Διδασκαλία σε Σχολεία Α/ας και Β/ας Εκπαίδευσης, Σεμινάρια σε κέντρα εκπαίδευσης νεοσυλλέκτων, Ενημερωτικές ομιλίες σε Δήμους της Ρόδου) στο πλαίσιο της ενημέρωσης των πολιτών σε θέματα που προάγουν την Οδική Ασφάλεια και έχει κάνει ουσιαστικές παρεμβάσεις στους φορείς σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.
Έχει εκδώσει ενημερωτικά έντυπα με έγκυρη επιστημονική πληροφόρηση σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.
Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, πιστεύει ότι για την επίτευξη αποτελεσμάτων χρειάζεται δραστηριοποίηση από τους πολίτες, υποστήριξη από τον κρατικό μηχανισμό και αλλαγή της αρνητικής νοοτροπίας στοιχεία που θα μας βοηθήσουν να απαλλαγούμε από την ιδιότητα της Ευρωπαϊκής χώρας με μεγάλο αριθμό Θυμάτων Τροχαίων δυστυχημάτων και με επικίνδυνους δρόμους για ασφαλή οδήγηση.
http://www.efhtita.gr
29 Δεκ 2017
51 νεκροί στην Κρητική άσφαλτο: Η λίστα που… βάφτηκε με αίμα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου