Τι είναι η Ε.Υ.ΘΥ.Τ.Α.


Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ- ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Εταιρεία Υποστήριξης Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων είναι ένας Μη Κερδοσκοπικός, Μη Κυβερνητικός Οργανισμός, στο χώρο της Οδικής Ασφάλειας.
Στη Ρόδο λειτουργεί από τον Ιούνιο 2004 , πρωτοβουλία της Προέδρου Καρύδη Ελένης, θύμα τροχαίου ατυχήματος, μετά από τον χαμό του γιου της Δημήτρη 19 χρόνων στις 12 Φεβρουαρίου 2002, πλαισιωμένη από επιστήμονες, θύματα, συγγενείς τροχαίων δυστυχημάτων και ευαισθητοποιημένα άτομα στο θέμα της Οδικής Ασφάλειας.
Είναι μέλος:

-Της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων-FEVR (Σύμβουλος του Ο.Η.Ε και του Π.Ο.Υ)
-Υποστηρικτής της Παγκόσμιας Οργάνωσης « MAKE ROADS SAFE »
-Το 2008 υπέγραψε την Ευρωπαϊκή Χάρτα Οδικής Ασφάλειας, για λιγότερα θύματα με την υποστήριξη της Ε.Ε.
-Αρωγό μέλος του Ε.Δ.Ι.ΠΑ.Β (Εθνικό Δίκτυο Πρόληψης Ατυχημάτων , συμπεριλαμβανομένων των τροχαίων)
-Μέλος της Διακομματικής Επιτροπής Δήμου Ρόδου
-Ιδρυτικό μέλος του Πανελλαδικού Συλλόγου
"SOS ΤΡΟΧΑΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ"
-Υποστηρίζει την Δεκαετία Δράσης 2011-2020 για την Οδική Ασφάλεια
-Συνεργάζεται με φορείς του Δημόσιου του Ιδιωτικού τομέα, με Παγκόσμιους & Ευρωπαϊκούς Φορείς και Οργανισμούς.

Ποιοι είναι οι σκοποί :

+Η υποστήριξη των θυμάτων των Τροχαίων Ατυχημάτων από ομάδα συμβούλων ( νομικών, ιατρών, ειδικών εμπειρογνωμόνων, συγκοινωνιολόγων, μηχανολόγων, εκπαιδευτικών, ψυχολόγων, κοινωνικών λειτουργών ).

+Η ανάπτυξη αλληλεγγύης μεταξύ των θυμάτων των Τροχαίων Ατυχημάτων( ηθική υποστήριξη ).

+Η οργανωμένη παρέμβαση και η κοινωνική πίεση προς τους φορείς της πολιτείας, για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

+Η υποστήριξη η ανάληψη και προώθηση δραστηριοτήτων σε θέματα τα οποία προάγουν την οδική ασφάλεια, την κυκλοφοριακή αγωγή, την έρευνα, την ενημέρωση , την ευαισθητοποίηση των πολιτών των ιδιαίτερα ευάλωτων ηλικιών (μαθητών, ηλικιωμένων).

Ποιο είναι το Δυναμικό της:

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, διαθέτει ένα τεχνοκρατικό πυρήνα από επιστήμονες- μέλη διαφόρων κλάδων ( Υγειονομικούς, Νομικούς, Εκπαιδευτικούς, Μηχανολόγους- Μηχανικούς, Πραγματογνώμονες, Συγκοινωνιολόγους, Οικονομολόγους, Αναλυτές Η/Υ, Ψυχολόγους, Κοινωνικούς Λειτουργούς).

Το δυναμικό της ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, ανταποκρίνεται απόλυτα στις υψηλές απαιτήσεις σοβαρών ερευνητικών προγραμμάτων, με θέμα την Οδική Ασφάλεια, την πρόσληψη και την μείωση των Τροχαίων Ατυχημάτων.

Διαθέτει επίσης ένα αξιόλογο επιτελείο έμπειρων επιστημόνων, που της επέτρεψε ως τώρα να πραγματοποιήσει πολλαπλές εκπαιδευτικές- ενημερωτικές δράσεις με στόχο τη βελτίωση της Οδικής Συμπεριφοράς.

Ποιες είναι οι Δραστηριότητές της:

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, συμβάλλει δραστικά στην ενημέρωση των πολιτών για την Οδική Ασφάλεια, την πρόληψη και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και παρέχει σε μόνιμη βάση Νομική, Ιατρική, Ψυχολογική και Κοινωνική Υποστήριξη σε θύματα και συγγενείς θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων όταν αυτή ζητηθεί.

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, έχει διοργανώσει εκδηλώσεις ( Ημερίδες, Έκθεση φωτογραφίας , Δράσεις σε ανοικτούς χώρους, Διδασκαλία σε Σχολεία Α/ας και Β/ας Εκπαίδευσης, Σεμινάρια σε κέντρα εκπαίδευσης νεοσυλλέκτων, Ενημερωτικές ομιλίες σε Δήμους της Ρόδου) στο πλαίσιο της ενημέρωσης των πολιτών σε θέματα που προάγουν την Οδική Ασφάλεια και έχει κάνει ουσιαστικές παρεμβάσεις στους φορείς σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.

Έχει εκδώσει ενημερωτικά έντυπα με έγκυρη επιστημονική πληροφόρηση σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, πιστεύει ότι για την επίτευξη αποτελεσμάτων χρειάζεται δραστηριοποίηση από τους πολίτες, υποστήριξη από τον κρατικό μηχανισμό και αλλαγή της αρνητικής νοοτροπίας στοιχεία που θα μας βοηθήσουν να απαλλαγούμε από την ιδιότητα της Ευρωπαϊκής χώρας με μεγάλο αριθμό Θυμάτων Τροχαίων δυστυχημάτων και με επικίνδυνους δρόμους για ασφαλή οδήγηση.

http://www.efhtita.gr















13 Σεπ 2018

Ηνωμένο Βασίλειο: 96.000 λίρες (106.590 ευρω) για παραβίαση του ορίου ταχύτητας.

 Ο Mario Lemina, ποδοσφαιριστής της Σαουθάμπτον θα πληρώσει το μεγαλύτερο πρόστιμο για παράβαση του Κ.Ο.Κ.  στην ιστορία της χώρας.
Του επεβλήθησαν επίσης 18 βαθμοί ποινής και απαγόρευση οδήγησης για ένα έτος

Ο Mario Lemina, αστέρας της ποδοσφαιρικής ομάδας Southampton, έλαβε το μεγαλύτερο πρόστιμο στην ιστορία του Ηνωμένου Βασιλείου για υπέρβαση ταχύτητας ενώ του απαγορεύθηκε να οδηγεί για ένα χρόνο.
Ο 25χρονος τιμωρήθηκε με πρόστιμο £ 96.000 τη Δευτέρα, αφού αρνήθηκε τρεις φορές να δηλώσει στην αστυνομία αν ήταν ο ίδιος οδηγός, όταν το αυτοκίνητο του, μια Mercedes-AMG GLA45 αξίας £50.000 καταγράφηκε να παραβιάζει τα όρια ταχύτητας. Το πρόστιμο των £ 96.000 είναι τριπλάσιο του εβδομαδιαίου μισθού του.
Ο διεθνής ποδοσφαιριστής από τη Γκαμπόν με το πρόστιμο των £ 96.000 ξεπέρασε τον μέχρι σήμερα τροπαιούχο τηλεοπτικό αστέρα Ant McPartlin που τον περασμένο Απρίλη τιμωρήθηκε με πρόστιμο £86.000 όταν συνελήφθη να οδηγεί μεθυσμένος.
Ο Lemina δεν εμφανίστηκε στο δικαστήριο του Aldershot κατά την εκδίκαση της υπόθεσης αλλά δήλωσε ότι δεν ήξερε αν ήταν ο αδελφός του ή ο ξάδελφος του που οδηγούσε το αυτοκίνητο ενώ παραδέχτηκε τρεις περιπτώσεις άρνησης ενημέρωσης της αστυνομίας αφού αγνόησε τις επιστολές της.
Στον Lemina επιβλήθηκαν και 18 βαθμοί ποινής στο point system που προστέθηκαν στους 21 που είχε ήδη στην άδεια του από παραβάσεις εκτός του Ηνωμένου Βασιλείου, με αποτέλεσμα την απαγόρευση οδήγησης ενός έτους.
Η Southampton αγόρασε  τον Lemina από από τη Juventus με το ποσό των £15,4 εκατ.
Τα πρόστιμα για παραβίαση ορίου ταχύτητας στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Αυστηρότερες ποινές για αδικήματα σοβαρής υπέρβασης ταχύτητας τέθηκαν σε ισχύ στην Αγγλία και την Ουαλία το περασμένο έτος. Στους παραβάτες της κατηγορίας Band C (αφορά στις υψηλότερες ταχύτητες που καταγράφονται), μπορεί να επιβληθούν  πρόστιμα που αντιστοιχούν στο 125% μέχρι και το 175% των εβδομαδιαίων εισοδημάτων του οδηγού, καθώς και έξι βαθμοί ποινής στο point system και αφαίρεση της άδειας οδήγησης  μέχρι 56 ημέρες.
Τυπικά το ανώτατο πρόστιμο για υπέρβαση ταχύτητας είναι £1.000, εκτός εάν η παράβαση πραγματοποιηθεί σε αυτοκινητόδρομο, οπότε το τυποποιημένο ανώτατο όριο είναι £ 2.500.
Ωστόσο, οι δικαστές μπορούν να επιβάλουν αυστηρότερες ποινές για τους συστηματικούς παραβάτες, όπως στην περίπτωση Lemina.
Να σημειώσουμε ότι τα όρια ταχύτητας στο Ηνωμένο Βασίλειο (110km στους αυτοκινητοδρόμους – εκτεταμένες ζώνες 30km στις πόλεις) είναι χαμηλότερα από την Ελλάδα (130 km στους αυτοκινητοδρόμους – εκτεταμένες ζώνες με όριο 50 km αλλά και δρόμοι ταχείας κυκλοφορίας μέσα στις πόλεις) και η επιτήρηση πολύ αυστηρότερη.
Από το Μάρτιο του 2018 με τις αλλαγές που εισηγήθηκε στον Κ.Ο.Κ. το Υ.Μ.Ε και ψήφισε η ελληνική Βουλή η παραβίαση των ορίων ταχύτητας στην Ελλάδα δεν θεωρείται επικίνδυνη παράβαση και τα πρόστιμα γι αυτή την παράβαση μειώθηκαν κατά 50%.
Σύμφωνα με πληροφορίες από αθλητικά sites o Lemina μετά από τις τελευταίες εξελίξεις σκέφτεται σοβαρά προτάσεις για μεταγραφή του σε ελληνικό σύλλογο μια και κάτι τέτοιο θα  του διασφάλιζε  το ατιμώρητο για την οδηγική του συμπεριφορά.
ΠΗΓΗ: dailymail
Τι ισχύει για τα πρόστιμα στο Ηνωμένο Βασίλειο: ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια: