Πηγή Ροδιακή,
Στα δεκατέσσερα σημεία του οδικού δικτύου με την μεγαλύτερη συχνότητα σοβαρών τροχαίων ατυχημάτων, συγκαταλέγεται η οδός Ρόδου-Λίνδου, πράγμα που επιβεβαιώνει τις εκτιμήσεις ότι υπάρχει θέμα οδικής ασφάλειας στο νησί μας.
Τα στοιχεία αφορούν τον περασμένο χρόνο, και σύμφωνα με αυτά, το επικίνδυνο οδικό σημείο είναι από το 4ο χιλιόμετρο της Ρόδου-Λίνδου έως το 20ό χιλιόμετρο!
Στην ουσία μάλιστα ο δρόμος Ρόδου-Λίνδου είναι η πλέον επικίνδυνη «καρμανιόλα» της Ελλάδας, γεγονός που θα πρέπει να προβληματίσει άμεσα τους τοπικούς παράγοντες οι οποίοι θα πρέπει να παρέμβουν άμεσα για να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα που υπάρχουν.
Εντυπωσιακό είναι άλλωστε το γεγονός ότι τα περισσότερα άλλα επικίνδυνα σημεία του οδικού δικτύου βρίσκονται στις εθνικές οδούς πράγμα που δείχνει το μέγεθος του προβλήματος στην Ρόδου-Λίνδου.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Αστυνομίας το 2012 είχαμε 24 θανατηφόρα δυστυχήματα στο νησί της Ρόδου, εκ των οποίων τα 12 εξ αυτών σημειώθηκαν στην Ρόδου-Λίνδου (από το 4ο έως το 20ό χιλιόμετρο).
Πρόκειται για τραγικό απολογισμό που καθιστά επιβεβλημένη την επέμβαση των τοπικών υπηρεσιών και παραγόντων.
Πολλές φορές άλλωστε έχει επισημανθεί ότι η Ρόδος υστερεί στο θέμα της οδικής ασφάλειας και ότι θα πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα στο ζήτημα αυτό, για να υπάρχουν τόσα θέματα κάθε χρόνο.
Τα στοιχεία της Αστυνομίας αποδεικνύουν πράγματι το μέγεθος του προβλήματος.
Είναι αξιοσημείωτο μάλιστα, ότι το συγκεκριμένο κομμάτι του οδικού δικτύου έχει την νησίδα «τζέρσεϊ» στην μέση, χωρίς την οποία τα αποτελέσματα θα ήταν ακόμα χειρότερα.
Τα στοιχεία αφορούν τον περασμένο χρόνο, και σύμφωνα με αυτά, το επικίνδυνο οδικό σημείο είναι από το 4ο χιλιόμετρο της Ρόδου-Λίνδου έως το 20ό χιλιόμετρο!
Στην ουσία μάλιστα ο δρόμος Ρόδου-Λίνδου είναι η πλέον επικίνδυνη «καρμανιόλα» της Ελλάδας, γεγονός που θα πρέπει να προβληματίσει άμεσα τους τοπικούς παράγοντες οι οποίοι θα πρέπει να παρέμβουν άμεσα για να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα που υπάρχουν.
Εντυπωσιακό είναι άλλωστε το γεγονός ότι τα περισσότερα άλλα επικίνδυνα σημεία του οδικού δικτύου βρίσκονται στις εθνικές οδούς πράγμα που δείχνει το μέγεθος του προβλήματος στην Ρόδου-Λίνδου.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Αστυνομίας το 2012 είχαμε 24 θανατηφόρα δυστυχήματα στο νησί της Ρόδου, εκ των οποίων τα 12 εξ αυτών σημειώθηκαν στην Ρόδου-Λίνδου (από το 4ο έως το 20ό χιλιόμετρο).
Πρόκειται για τραγικό απολογισμό που καθιστά επιβεβλημένη την επέμβαση των τοπικών υπηρεσιών και παραγόντων.
Πολλές φορές άλλωστε έχει επισημανθεί ότι η Ρόδος υστερεί στο θέμα της οδικής ασφάλειας και ότι θα πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα στο ζήτημα αυτό, για να υπάρχουν τόσα θέματα κάθε χρόνο.
Τα στοιχεία της Αστυνομίας αποδεικνύουν πράγματι το μέγεθος του προβλήματος.
Είναι αξιοσημείωτο μάλιστα, ότι το συγκεκριμένο κομμάτι του οδικού δικτύου έχει την νησίδα «τζέρσεϊ» στην μέση, χωρίς την οποία τα αποτελέσματα θα ήταν ακόμα χειρότερα.
H ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, από το 2006 στέλνει συνεχώς έγγραφα σε Υπουργούς, Υφυπουργούς, όλων των Κυβερνήσεων, στους Επιθεωρητές Δημόσιας Διοίκησης, στους τοπικούς άρχοντες σε φορείς για την Εθνικό Οδό Ρόδου- Λίνδου όπως θέλουν να την αποκαλούν........... Όμως.....Αδιαφορία........Δικαιολογία .......για τα αυτονόητα.... Δρόμοι Ασφαλείς για να συγχωρούν λάθοι οδηγών και όχι να σκοτώνουν τους χρήστες των δρόμων... Πότε θα το καταλάβουν....... Γιατί.......
Οι ανθρώπινες ΖΩΕΣ που χάθηκαν δεν είναι αριθμοί μόνο, είναι δικοί μας άνθρωποι, είναι φίλοι μας, είναι αγαπημένα μας πρόσωπα.
Κάθε ένα Πρόσωπο που χάθηκε, πέρα από μια ιστορία Ζωής είναι και μια ανθρώπινη τραγωδία για τους δικούς του ανθρώπους.....
Οι ανθρώπινες ΖΩΕΣ που χάθηκαν δεν είναι αριθμοί μόνο, είναι δικοί μας άνθρωποι, είναι φίλοι μας, είναι αγαπημένα μας πρόσωπα.
Κάθε ένα Πρόσωπο που χάθηκε, πέρα από μια ιστορία Ζωής είναι και μια ανθρώπινη τραγωδία για τους δικούς του ανθρώπους.....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου