Τι είναι η Ε.Υ.ΘΥ.Τ.Α.


Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ- ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Εταιρεία Υποστήριξης Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων είναι ένας Μη Κερδοσκοπικός, Μη Κυβερνητικός Οργανισμός, στο χώρο της Οδικής Ασφάλειας.
Στη Ρόδο λειτουργεί από τον Ιούνιο 2004 , πρωτοβουλία της Προέδρου Καρύδη Ελένης, θύμα τροχαίου ατυχήματος, μετά από τον χαμό του γιου της Δημήτρη 19 χρόνων στις 12 Φεβρουαρίου 2002, πλαισιωμένη από επιστήμονες, θύματα, συγγενείς τροχαίων δυστυχημάτων και ευαισθητοποιημένα άτομα στο θέμα της Οδικής Ασφάλειας.
Είναι μέλος:

-Της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων-FEVR (Σύμβουλος του Ο.Η.Ε και του Π.Ο.Υ)
-Υποστηρικτής της Παγκόσμιας Οργάνωσης « MAKE ROADS SAFE »
-Το 2008 υπέγραψε την Ευρωπαϊκή Χάρτα Οδικής Ασφάλειας, για λιγότερα θύματα με την υποστήριξη της Ε.Ε.
-Αρωγό μέλος του Ε.Δ.Ι.ΠΑ.Β (Εθνικό Δίκτυο Πρόληψης Ατυχημάτων , συμπεριλαμβανομένων των τροχαίων)
-Μέλος της Διακομματικής Επιτροπής Δήμου Ρόδου
-Ιδρυτικό μέλος του Πανελλαδικού Συλλόγου
"SOS ΤΡΟΧΑΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ"
-Υποστηρίζει την Δεκαετία Δράσης 2011-2020 για την Οδική Ασφάλεια
-Συνεργάζεται με φορείς του Δημόσιου του Ιδιωτικού τομέα, με Παγκόσμιους & Ευρωπαϊκούς Φορείς και Οργανισμούς.

Ποιοι είναι οι σκοποί :

+Η υποστήριξη των θυμάτων των Τροχαίων Ατυχημάτων από ομάδα συμβούλων ( νομικών, ιατρών, ειδικών εμπειρογνωμόνων, συγκοινωνιολόγων, μηχανολόγων, εκπαιδευτικών, ψυχολόγων, κοινωνικών λειτουργών ).

+Η ανάπτυξη αλληλεγγύης μεταξύ των θυμάτων των Τροχαίων Ατυχημάτων( ηθική υποστήριξη ).

+Η οργανωμένη παρέμβαση και η κοινωνική πίεση προς τους φορείς της πολιτείας, για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

+Η υποστήριξη η ανάληψη και προώθηση δραστηριοτήτων σε θέματα τα οποία προάγουν την οδική ασφάλεια, την κυκλοφοριακή αγωγή, την έρευνα, την ενημέρωση , την ευαισθητοποίηση των πολιτών των ιδιαίτερα ευάλωτων ηλικιών (μαθητών, ηλικιωμένων).

Ποιο είναι το Δυναμικό της:

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, διαθέτει ένα τεχνοκρατικό πυρήνα από επιστήμονες- μέλη διαφόρων κλάδων ( Υγειονομικούς, Νομικούς, Εκπαιδευτικούς, Μηχανολόγους- Μηχανικούς, Πραγματογνώμονες, Συγκοινωνιολόγους, Οικονομολόγους, Αναλυτές Η/Υ, Ψυχολόγους, Κοινωνικούς Λειτουργούς).

Το δυναμικό της ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, ανταποκρίνεται απόλυτα στις υψηλές απαιτήσεις σοβαρών ερευνητικών προγραμμάτων, με θέμα την Οδική Ασφάλεια, την πρόσληψη και την μείωση των Τροχαίων Ατυχημάτων.

Διαθέτει επίσης ένα αξιόλογο επιτελείο έμπειρων επιστημόνων, που της επέτρεψε ως τώρα να πραγματοποιήσει πολλαπλές εκπαιδευτικές- ενημερωτικές δράσεις με στόχο τη βελτίωση της Οδικής Συμπεριφοράς.

Ποιες είναι οι Δραστηριότητές της:

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, συμβάλλει δραστικά στην ενημέρωση των πολιτών για την Οδική Ασφάλεια, την πρόληψη και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και παρέχει σε μόνιμη βάση Νομική, Ιατρική, Ψυχολογική και Κοινωνική Υποστήριξη σε θύματα και συγγενείς θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων όταν αυτή ζητηθεί.

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, έχει διοργανώσει εκδηλώσεις ( Ημερίδες, Έκθεση φωτογραφίας , Δράσεις σε ανοικτούς χώρους, Διδασκαλία σε Σχολεία Α/ας και Β/ας Εκπαίδευσης, Σεμινάρια σε κέντρα εκπαίδευσης νεοσυλλέκτων, Ενημερωτικές ομιλίες σε Δήμους της Ρόδου) στο πλαίσιο της ενημέρωσης των πολιτών σε θέματα που προάγουν την Οδική Ασφάλεια και έχει κάνει ουσιαστικές παρεμβάσεις στους φορείς σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.

Έχει εκδώσει ενημερωτικά έντυπα με έγκυρη επιστημονική πληροφόρηση σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, πιστεύει ότι για την επίτευξη αποτελεσμάτων χρειάζεται δραστηριοποίηση από τους πολίτες, υποστήριξη από τον κρατικό μηχανισμό και αλλαγή της αρνητικής νοοτροπίας στοιχεία που θα μας βοηθήσουν να απαλλαγούμε από την ιδιότητα της Ευρωπαϊκής χώρας με μεγάλο αριθμό Θυμάτων Τροχαίων δυστυχημάτων και με επικίνδυνους δρόμους για ασφαλή οδήγηση.

http://www.efhtita.gr















18 Μαρ 2015

Τρίκαλα: η κεντρική πλατεία χώρος στάθμευσης…

Από πότε η κεντρική πλατεία της πόλης μας μετατράπηκε σε χώρο στάθμευσης των αυτοκινήτων της λούμπεν μπουρζουαζίας;
                Δημοτική παράταξη  «ΦΥΣΑΕΙ ΚΟΝΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ»
tr 1Aλγεινές εντυπώσεις προκάλεσε το θέαμα στην κεντρική πλατεία της πόλης μας το βράδυ της Παρασκευής σε κάθε δημότη του Δήμου μας, σε κάθε πολίτη .
Διψήφιος αριθμός πολυτελών αυτοκινήτων είχε σταθμεύσει στο πλακόστρωτο της κεντρικής πλατείας, προκειμένου οι ιδιοκτήτες τους να έχουν την άνεση χωρίς να «ταλαιπωρηθούν» να μεταβούν σε παρακείμενο μπαρ της οδού Στρατηγού Σαράφη και χωρίς να σπαζοκεφαλιάσουν για την «αντιμετώπιση» του προβλήματος στάθμευσης, που εκείνη την ώρα συνήθως αντιμετωπίζει ο μέσος οδηγός στο κέντρο της πόλης .
Είχαν μάλιστα εκ ων προτέρων «φροντίσει» ώστε ο χώρος της πλατείας να «φυλάσσεται» από ιδιωτική εταιρεία φύλαξης, ώστε να μην «κινδυνεύσουν» τα αυτοκίνητά τους από τις εκδηλώσεις δικαιολογημένης αγανάκτησης, ενάντια στην απαράδεκτη αυτή συμπεριφορά τους που προσέβαλλε το αίσθημα δικαίου κάθε πολίτη .
Όπως είναι επόμενο γεννιούνται αναπάντητα ερωτήματα σχετικά με τη στάση της δημοτικής αρχής, για το αν δηλαδή γνώριζε και είχε συναινέσει σε μία τέτοια απαράδεκτη ενέργεια και σε ποιες ενέργειες προχώρησε προκειμένου να παταχθεί ένα τόσο σοβαρό ζήτημα προσβολής και κατάληψης του δημόσιου χώρου και μάλιστα στην κεντρική πλατεία της πόλης μας .
Εκτιμούμε πάντως από τα πραγματικά περιστατικά ότι χωρίς την έστω σιωπηρή συγκατάθεση της δεν επρόκειτο οι νεαροί ιδιοκτήτες των πολυτελών αυτοκινήτων που είναι μέλη ενός «ομίλου» αυτοκίνησης, να προχωρούσαν σε μια τόσο απαράδεκτη και εξόφθαλμα προκλητική ενέργεια.
Από την άλλη πλευρά ερωτηματικά εγείρονται σχετικά και με τη στάση της αστυνομικής διεύθυνσης, καθώς θεωρούμε ότι δεν διέλαθε της προσοχής των εντεταλμένων οργάνων της ένα τέτοιου μεγέθους παραβατικής συμπεριφοράς περιστατικό καταστρατήγησης του νομικού πλαισίου, που εκτός των άλλων γεννούσε κίνδυνο οδικής ασφάλειας των πεζών, να τροχοδρομεί δηλαδή ένα τόσο μεγάλος αριθμός οχημάτων πάνω στην κεντρικότερη και πιο πολυσύχναστη πλατεία της πόλης.
Στην οικονομία της ελεύθερης αγοράς είναι προφανώς δικαίωμα για τους γόνους των εύπορων οικογενειών των βορείων προαστίων της Αθήνας να «ξεσκάνε» κάνοντας εκδρομές με τα πολυτελή αγωνιστικά αυτοκίνητα που οι πλούσιοι μπαμπάδες τους αγόρασαν για να διασκεδάζουν τη νεοπλουτίστική τους πλήξη, και μετέχοντας σε ένα τέτοιο «όμιλο» αυτοκίνησης με φερόμενο τίτλο «Οι πιο γρήγοροι της Ελλάδας» να διατρέχουν την ελληνική ύπαιθρο .
Κάνουν όμως τεράστιο λάθος να θεωρούν τους πολίτες των περιοχών που επισκέπτονται, ως πολίτες δεύτερης κατηγορίας, ώστε ασκώντας την οικονομική τους δύναμη να καταλαμβάνουν τις πλατείες των πόλεων, επιδεικνύοντας το νεοπλουτίστικο ναρκισσισμό τους, προσβάλλοντας μια ολόκληρη τοπική κοινωνία.
Είναι επίσης τεράστιο πολιτικό και ηθικό λάθος και αβλεψία, εάν η δημοτική αρχή της πόλης αλλά και η αστυνομική διεύθυνση Τρικάλων κάνοντας τα «στραβά μάτια» συνηγόρησαν άμεσα ή έμμεσα σε μια τόσο απαράδεκτη συμπεριφορά ώστε να μην επιληφθούν άμεσα και αυτόφωρα σχετικά με μία τόσο σημαντική παραβίαση του νομικού πλαισίου και του συνόλου των ηθικών κανόνων για την προάσπιση του δημόσιου χώρου, της ελεύθερης προσβασιμότητας και της οδικής ασφάλειας των πεζών.
Η κοινωνία απαιτεί από τις δημόσιες αρχές του τόπου ισονομία, δικαιοσύνη και αξιοπρέπεια για τον κάθε πολίτη, ανεξάρτητα από την οικονομική του κατάσταση και την κοινωνική του θέση.
Αυτό απέδειξε εξάλλου και η πρόσφατη έκφραση της λαϊκής βούλησης.
Τρίκαλα 28 Φεβρουαρίου 2015
tr 2
Τελικά το θράσος ορισμένων δεν έχει όρια
Και η δημοτική αρχή ψάχνει ακόμα μέρος για να κρυφθεί
Λίγες μόλις ώρες μετά τη δημόσια καταγγελία μας για την παράνομη και προκλητική στάθμευση πολυτελών αυτοκινήτων στο πλακόστρωτο της κεντρικής πλατείας το βράδυ της Παρασκευής , η θρασύτατη συμπεριφορά των είκοσι περίπου ιδιοκτητών τους, επισκεπτών της πόλης, συνεπικουρούμενη και από την ιδιοκτησία νυκτερινού κέντρου διασκέδασης στην οδό Σαράφη, συνεχίσθηκε και το βράδυ του Σαββάτου.
Η δικαιολογημένη και συσσωρευμένη αντίδραση των πολιτών οδήγησε ευτυχώς αυτή τη φορά σε άμεση επέμβαση του τμήματος τροχαίας της αστυνομικής διεύθυνσης Τρικάλων και τη βεβαίωση των παραβάσεων, παρά τις διαμαρτυρίες των υπεύθυνων του «event» ότι δήθεν διαθέτουν άδεια, αλλά μάλλον υπονοούσαν ότι διαθέτουν τη σιωπηρή συγκατάθεση των υπευθύνων της δημοτικής αρχής.
Αυτό αποδεικνύεται και από το γεγονός ότι πολλοί διαμαρτυρόμενοι πολίτες και εκπρόσωποι του τοπικού τύπου αναζήτησαν τον κ. Δήμαρχο και τους συνεργάτες του, αλλά κανείς τους δεν βρέθηκε .
Μάλλον θα έψαχναν μέρος για να κρυφθούν ή μπορεί και να βρίσκονταν στο ίδιο κέντρο διασκέδασης που φιλοξενούσε τους «υψηλούς» επισκέπτες της πόλης μας με τις Ferrari και τις Porsche και να μην άκουγαν τις κλήσεις. Σαββατόβραδο εξάλλου.
Ο κ. Δήμαρχος στην τελευταία συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου εγκάλεσε μικροεπαγγελματία της πόλης που τοποθέτησε σε κεντρικό πεζοδρόμιο ένα κούτσουρο για να κάθονται οι πελάτες του. Και καλά έκανε.
Την ίδια ευαισθησία δεν τη επέδειξε όμως όταν για δύο συνεχείς βραδιές είκοσι αυτοκίνητα καταλαμβάνουν την κεντρική πλατεία της πόλης και την χρησιμοποιούν ως χώρο στάθμευσης έχοντας ως παρκαδόρο ιδιωτική εταιρεία φύλαξης.
Την ίδια ευαισθησία δεν την επέδειξε όταν με τη συμπεριφορά τους αυτοί οι κύριοι αμαυρώνουν τη ιστορική μνήμη της «Πλατείας Ηρώων του Πολυτεχνείου» και το άγαλμα του ηγέτη της Εθνικής Αντίστασης Στρατηγού Στέφανου Σαράφη.
Με όσα απερίγραπτα συμβαίνουν σε αυτή την πόλη, δεν αισθάνεται κανένας υπεύθυνος την ανάγκη να παραιτηθεί μπροστά σε ένα τόσο μείζων ζήτημα;
Σε ένα ζήτημα κυρίως ηθικής τάξης αλλά και δημοκρατίας ;
Ντροπή.
Τρίκαλα 1 Μαρτίου 2015
«ΦΥΣΑΕΙ ΚΟΝΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ»
Διαβάστε και τους περήφανους για όλα αυτά: Ευχάριστη “αναστάτωση” στην πόλη των Τρικάλων απο το club speed sector 
Τι είναι το speed sector, ενημερωθείτε από τους ίδιους : ΕΔΩ 

Δεν υπάρχουν σχόλια: