Τι είναι η Ε.Υ.ΘΥ.Τ.Α.


Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ- ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Εταιρεία Υποστήριξης Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων είναι ένας Μη Κερδοσκοπικός, Μη Κυβερνητικός Οργανισμός, στο χώρο της Οδικής Ασφάλειας.
Στη Ρόδο λειτουργεί από τον Ιούνιο 2004 , πρωτοβουλία της Προέδρου Καρύδη Ελένης, θύμα τροχαίου ατυχήματος, μετά από τον χαμό του γιου της Δημήτρη 19 χρόνων στις 12 Φεβρουαρίου 2002, πλαισιωμένη από επιστήμονες, θύματα, συγγενείς τροχαίων δυστυχημάτων και ευαισθητοποιημένα άτομα στο θέμα της Οδικής Ασφάλειας.
Είναι μέλος:

-Της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων-FEVR (Σύμβουλος του Ο.Η.Ε και του Π.Ο.Υ)
-Υποστηρικτής της Παγκόσμιας Οργάνωσης « MAKE ROADS SAFE »
-Το 2008 υπέγραψε την Ευρωπαϊκή Χάρτα Οδικής Ασφάλειας, για λιγότερα θύματα με την υποστήριξη της Ε.Ε.
-Αρωγό μέλος του Ε.Δ.Ι.ΠΑ.Β (Εθνικό Δίκτυο Πρόληψης Ατυχημάτων , συμπεριλαμβανομένων των τροχαίων)
-Μέλος της Διακομματικής Επιτροπής Δήμου Ρόδου
-Ιδρυτικό μέλος του Πανελλαδικού Συλλόγου
"SOS ΤΡΟΧΑΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ"
-Υποστηρίζει την Δεκαετία Δράσης 2011-2020 για την Οδική Ασφάλεια
-Συνεργάζεται με φορείς του Δημόσιου του Ιδιωτικού τομέα, με Παγκόσμιους & Ευρωπαϊκούς Φορείς και Οργανισμούς.

Ποιοι είναι οι σκοποί :

+Η υποστήριξη των θυμάτων των Τροχαίων Ατυχημάτων από ομάδα συμβούλων ( νομικών, ιατρών, ειδικών εμπειρογνωμόνων, συγκοινωνιολόγων, μηχανολόγων, εκπαιδευτικών, ψυχολόγων, κοινωνικών λειτουργών ).

+Η ανάπτυξη αλληλεγγύης μεταξύ των θυμάτων των Τροχαίων Ατυχημάτων( ηθική υποστήριξη ).

+Η οργανωμένη παρέμβαση και η κοινωνική πίεση προς τους φορείς της πολιτείας, για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

+Η υποστήριξη η ανάληψη και προώθηση δραστηριοτήτων σε θέματα τα οποία προάγουν την οδική ασφάλεια, την κυκλοφοριακή αγωγή, την έρευνα, την ενημέρωση , την ευαισθητοποίηση των πολιτών των ιδιαίτερα ευάλωτων ηλικιών (μαθητών, ηλικιωμένων).

Ποιο είναι το Δυναμικό της:

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, διαθέτει ένα τεχνοκρατικό πυρήνα από επιστήμονες- μέλη διαφόρων κλάδων ( Υγειονομικούς, Νομικούς, Εκπαιδευτικούς, Μηχανολόγους- Μηχανικούς, Πραγματογνώμονες, Συγκοινωνιολόγους, Οικονομολόγους, Αναλυτές Η/Υ, Ψυχολόγους, Κοινωνικούς Λειτουργούς).

Το δυναμικό της ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, ανταποκρίνεται απόλυτα στις υψηλές απαιτήσεις σοβαρών ερευνητικών προγραμμάτων, με θέμα την Οδική Ασφάλεια, την πρόσληψη και την μείωση των Τροχαίων Ατυχημάτων.

Διαθέτει επίσης ένα αξιόλογο επιτελείο έμπειρων επιστημόνων, που της επέτρεψε ως τώρα να πραγματοποιήσει πολλαπλές εκπαιδευτικές- ενημερωτικές δράσεις με στόχο τη βελτίωση της Οδικής Συμπεριφοράς.

Ποιες είναι οι Δραστηριότητές της:

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, συμβάλλει δραστικά στην ενημέρωση των πολιτών για την Οδική Ασφάλεια, την πρόληψη και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και παρέχει σε μόνιμη βάση Νομική, Ιατρική, Ψυχολογική και Κοινωνική Υποστήριξη σε θύματα και συγγενείς θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων όταν αυτή ζητηθεί.

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, έχει διοργανώσει εκδηλώσεις ( Ημερίδες, Έκθεση φωτογραφίας , Δράσεις σε ανοικτούς χώρους, Διδασκαλία σε Σχολεία Α/ας και Β/ας Εκπαίδευσης, Σεμινάρια σε κέντρα εκπαίδευσης νεοσυλλέκτων, Ενημερωτικές ομιλίες σε Δήμους της Ρόδου) στο πλαίσιο της ενημέρωσης των πολιτών σε θέματα που προάγουν την Οδική Ασφάλεια και έχει κάνει ουσιαστικές παρεμβάσεις στους φορείς σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.

Έχει εκδώσει ενημερωτικά έντυπα με έγκυρη επιστημονική πληροφόρηση σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, πιστεύει ότι για την επίτευξη αποτελεσμάτων χρειάζεται δραστηριοποίηση από τους πολίτες, υποστήριξη από τον κρατικό μηχανισμό και αλλαγή της αρνητικής νοοτροπίας στοιχεία που θα μας βοηθήσουν να απαλλαγούμε από την ιδιότητα της Ευρωπαϊκής χώρας με μεγάλο αριθμό Θυμάτων Τροχαίων δυστυχημάτων και με επικίνδυνους δρόμους για ασφαλή οδήγηση.

http://www.efhtita.gr















18 Μαρ 2015

Πίσω από τα βουλευτικά αυτοκίνητα.

Εφημερίδα των Συντακτών, 16/3/2015                                                      Χρονογράφημα,  Συντάκτης: Πέτρος Μανταίος

Δεν ξέρω πόσοι εκλογείς και πώς αντέδρασαν στην απροθυμία των Ελλήνων βουλευτών προς την έκκληση του πρωθυπουργού να περιοριστούν τα βουλευτικά Ι.Χ.: 67 στους 300, που δεν υπέβαλαν σχετική αίτηση (ακόμα και αν εξαιρεθούν οι έχοντες μεγαλύτερη ανάγκη Ι.Χ. βουλευτές της επαρχίας) είναι αριθμός μάλλον… μελαγχολικός, και σε μέγεθος και σε ό,τι, ενδεχομένως, συμβολίζει. Ούτε τιμά, πιστεύω, τον ΣΥΡΙΖΑ, που θέλει να πείσει πως «ήρθε να κάνει τη διαφορά», ότι στους 67, οι 47 ήταν δικοί του. Στο κάτω της γραφής, η σχέση του νεοέλληνα με το αυτοκίνητο είναι σχέση… προέκτασης σώματος, και δεν βλέπω τον λόγο, γιατί, από όλους τους Ελληνες, οι βουλευτές να είναι εκουσίως… ανάπηροι.
Αλλού είναι το ζήτημα: Οι βουλευτές νομοθετούν! Τι συμβαίνει π.χ. (κάτι που πρέπει… κάποτε να απαντηθεί!) με την πολιτική για το αυτοκίνητο και την οδική ασφάλεια∙ που μπροστά τους τα βουλευτικά αυτοκίνητα (τιμώ πάντα όσους τα αρνήθηκαν!) είναι σταγόνα σε ωκεανό από: Ανύπαρκτη πολιτική για το αυτοκίνητο (νομίζω απουσίασε και από τα εκλογικά προγράμματα των κομμάτων!). Αδιαφορία νομοθετική για την οδική ασφάλεια (στη χώρα με τους περισσότερους θανάτους από τροχαία στην Ε.Ε.!). Εκτός… ΕΣΥ (δεν είναι δηλαδή στα… ενδιαφέροντα του υπουργείου Υγείας…) οι 20.000 νεκροί, οι τετραπλάσιοι τραυματίες και οι χρονίως ανάπηροι από τροχαία της δεκαετίας! Ενώ είναι (ορθότατα!) στην αρμοδιότητα του Υγείας οι 2.500 νεκροί από ναρκωτικά!
Στις περισσότερες πρωτεύουσες της Ε.Ε., με έμφαση στη Στοκχόλμη, σε μεγάλες πόλεις των ΗΠΑ, όπως στη Νέα Υόρκη, νομοθετούνται κατώτατα όρια ταχύτητας στο κέντρο, με στόχο τα 25 χιλιόμετρα/ώρα, αλλά και προγράμματα πρόληψης με στόχο… «0» (μηδέν νεκροί από τροχαία!) και εδώ… φουλαριστοί (με όριο τα 90 χιλιόμετρα!) τραβάμε ντουγρού στη λεωφόρο του Συγγρού! Αυτό είναι το «παρασκήνιο» της… παράστασης: βουλευτικά αυτοκίνητα. Τα υπόλοιπα… ροδιές στην άσφαλτο!
Υ.Γ. SOS Τροχαία Εγκλήματα. Στις 15/9/2013 ο Πέτρος Μανταίος τραυματίστηκε βαρύτατα και η σύζυγος του Χριστίνα έχασε την ζωή της μετά από σύγκρουση του ΙΧ στο οποίο ήταν επιβάτες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: