Όπως μας ενημέρωσε η Εφημερίδα των Συντακτών στις
27 Μαίου 2016 η έρευνα για τα «πειραγμένα» αυτοκίνητα της εταιρείας
Volkswagen, με παραποιημένα στοιχεία εκπομπής ρύπων που βρίσκονται στην
Ελλάδα συνεχίζεται…
Για το θέμα ρωτήθηκε στη Βουλή ο υπουργός Οικονομίας, Γιώργος Σταθάκης, από τον βουλευτή των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Δημήτρη Καμμένο.
Ο κ. Σταθάκης απάντησε γραπτώς ότι στην Ελλάδα τα αυτοκίνητα του ομίλου Volkswagen με πειραγμένο λογισμικό έφτασαν τα 19.464. Αναλυτικά πρόκειται για:
2.026 Audi.
2.588 Seat.
6.767 Scoda
8.083 Volkswagen. (6.566 επιβατικά και 1.517 επαγγελματικά) Όπως αναφέρει η εφημερίδα: «Ο γερμανικός όμιλος ενημέρωσε το υπουργείο Οικονομίας ότι «τα αυτοκίνητα με πειραγμένο λογισμικό είναι τεχνικά ασφαλή», ότι «όλα τα τεχνικά μέτρα αποκατάστασης θα ληφθούν με δαπάνες της VW» και ότι στους καταναλωτές θα δοθούν αυτοκίνητα αντικατάστασης για όσο διάστημα απαιτηθεί για να γίνει η επισκευή τους».Από την απάντηση του υπουργού δεν μπορούμε να αντιληφθούμε ποια έρευνα συνεχίζεται, από ποιους και τι αποδίδει.
Πέντε μήνες πριν στις 13 Νοεμβρίου 2015 ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης απαντώντας σε ίδια ερώτηση του ίδιου βουλευτή μας ενημέρωσε ότι: «στην χώρα μας κυκλοφορούν 21.709 τέτοια οχήματα από τα οποία τα 19.464 έχουν πωληθεί από επίσημους αντιπροσώπους».
Και όχι μόνο αυτό: «εκτίμησε ότι οι εταιρείες του ομίλου Volkswagen έχουν ευθύνη και ανακοίνωσε ότι υπάρχει έτοιμη διάταξη για την επιβολή προστίμων, η οποία θα ενταχθεί σε νομοσχέδιο που θα βγει στη διαβούλευση την επόμενη εβδομάδα.
Επίσης, εξετάζεται να υπάρξει ρύθμιση για τη βλάβη που έχουν υποστεί οι πολίτες ατομικά και γενικά το κοινωνικό σύνολο, ενώ εκτός από την απάτη θα εξεταστούν όλοι οι πιθανοί τομείς απώλειας εσόδων (π.χ. τέλη κυκλοφορίας)».(Σχετικά: ΕΔΩ)
Είναι φανερό πως στους πεντε μήνες που μεσολάβησαν ανάμεσα στις δύο απαντήσεις καμία αλλαγή στον αριθμό δεν προέκυψε από την «συνεχιζόμενη έρευνα». Ούτε επίσης απ όσο μπορέσαμε να ερευνήσουμε μεσω διαδικτύου καμμία διαταξη για επιβολη προστίμων ή αποζημιώσεων κατετέθει και φυσικά δεν ψηφίστηκε κανεις σχετικός νόμος.
Μένει να μας ενημερώσουν οι αρμόδιοι κ.κ. υπουργοί τι εννοούν όταν λένε ότι η έρευνα συνεχίζεται. Μήπως ότι την συνεχίζουν οι ίδιοι οι δράστες, δηλαδή η VW από την οποία περιμένουν νέα αξιόπιστα στοιχεία;
Το να επαναλαμβάνει υπουργός τις διαβεβαιώσεις της υποδίκου παγκόσμια εταιρείας ότι «τα αυτοκίνητα με πειραγμένο λογισμικό είναι τεχνικά ασφαλή» σε απάντηση ερώτησης βουλευτή μαρτυρεί το ιδιότυπο καθεστώς ασυλίας που απολαμβάνουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες για ότι κι αν διαπράξουν. Καθένας μπορεί να αναρωτηθεί σε ποια άλλη περίπτωση υπουργός θα επικαλούνταν τους ισχυρισμούς του διωκόμενου και μάλιστα για μαζικό έγκλημα (πάνω από 800.000 αυτοκίνητα έχει παραδεχτεί η ίδια η εταιρεία) χωρίς να προκληθεί σάλος. Αλλά οι αυτοκινητοβιομηχανίες ακόμα κι όταν πιάνονται να εγκληματούν εν ψυχρώ παραμένουν πάντα αξιόπιστες.
Αυτό είναι το μήνυμα που εκπέμπεται εξ άλλου από την Ευρωπαική Επιτροπή που προτίμησε, αφου έγινε δημόσια γνωστο το περίφημο DIeselgate «τα αυτοκίνητα με πειραγμένο λογισμικό είναι τεχνικά ασφαλή» αντί να επιιβάλλει να «προσαρμοστεί» η αυτοκινητοβιομηχανία στα όρια των ρύπων, να προσαρμόσει (αυξανοντας τα) τα όρια των ρύπων στις επιθυμίες της αυτοκινητοβιμηχανίας.
Καμία φυσικά συζήτηση δεν γίνετε ούτε εθνικά, ούτε πανευρωπαικά για το τι σήμαινε για την Δημόσια Υγεία η επί χρόνια λειτουργία όλων αυτών των ρυπογόνων κινητήρων και μάλιστα μέσα στις μεγαλουπόλεις καθώς οι προοδευτικοί υπουργοί, όπως ο Παπακωνσταντίνου στην Ελλάδα, προωθώντας αδίστακτα τα συμφέροντα της αυτοκινητοβιομηχανίας, φρόντισαν παρά τις καταγγελίες του Π.Ο.Υγείας και νομιμοποίησαν την πετρελαιοκίνηση στις πόλεις, στο όνομα δήθεν της φτηνότερης αλλά και οικολογικής (!) μετακίνησης του λαού (και στο δικαίωμα του στον καρκίνο).
Περισσότερα για το θέμα στην ανάρτηση μας VW ενός σκανδάλου μύρια έπονται (ή και προηγούνται). Διαβάστε την: ΕΔΩ
Πηγή: www.soste.gr
Για το θέμα ρωτήθηκε στη Βουλή ο υπουργός Οικονομίας, Γιώργος Σταθάκης, από τον βουλευτή των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Δημήτρη Καμμένο.
Ο κ. Σταθάκης απάντησε γραπτώς ότι στην Ελλάδα τα αυτοκίνητα του ομίλου Volkswagen με πειραγμένο λογισμικό έφτασαν τα 19.464. Αναλυτικά πρόκειται για:
2.026 Audi.
2.588 Seat.
6.767 Scoda
8.083 Volkswagen. (6.566 επιβατικά και 1.517 επαγγελματικά) Όπως αναφέρει η εφημερίδα: «Ο γερμανικός όμιλος ενημέρωσε το υπουργείο Οικονομίας ότι «τα αυτοκίνητα με πειραγμένο λογισμικό είναι τεχνικά ασφαλή», ότι «όλα τα τεχνικά μέτρα αποκατάστασης θα ληφθούν με δαπάνες της VW» και ότι στους καταναλωτές θα δοθούν αυτοκίνητα αντικατάστασης για όσο διάστημα απαιτηθεί για να γίνει η επισκευή τους».Από την απάντηση του υπουργού δεν μπορούμε να αντιληφθούμε ποια έρευνα συνεχίζεται, από ποιους και τι αποδίδει.
Πέντε μήνες πριν στις 13 Νοεμβρίου 2015 ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης απαντώντας σε ίδια ερώτηση του ίδιου βουλευτή μας ενημέρωσε ότι: «στην χώρα μας κυκλοφορούν 21.709 τέτοια οχήματα από τα οποία τα 19.464 έχουν πωληθεί από επίσημους αντιπροσώπους».
Και όχι μόνο αυτό: «εκτίμησε ότι οι εταιρείες του ομίλου Volkswagen έχουν ευθύνη και ανακοίνωσε ότι υπάρχει έτοιμη διάταξη για την επιβολή προστίμων, η οποία θα ενταχθεί σε νομοσχέδιο που θα βγει στη διαβούλευση την επόμενη εβδομάδα.
Επίσης, εξετάζεται να υπάρξει ρύθμιση για τη βλάβη που έχουν υποστεί οι πολίτες ατομικά και γενικά το κοινωνικό σύνολο, ενώ εκτός από την απάτη θα εξεταστούν όλοι οι πιθανοί τομείς απώλειας εσόδων (π.χ. τέλη κυκλοφορίας)».(Σχετικά: ΕΔΩ)
Είναι φανερό πως στους πεντε μήνες που μεσολάβησαν ανάμεσα στις δύο απαντήσεις καμία αλλαγή στον αριθμό δεν προέκυψε από την «συνεχιζόμενη έρευνα». Ούτε επίσης απ όσο μπορέσαμε να ερευνήσουμε μεσω διαδικτύου καμμία διαταξη για επιβολη προστίμων ή αποζημιώσεων κατετέθει και φυσικά δεν ψηφίστηκε κανεις σχετικός νόμος.
Μένει να μας ενημερώσουν οι αρμόδιοι κ.κ. υπουργοί τι εννοούν όταν λένε ότι η έρευνα συνεχίζεται. Μήπως ότι την συνεχίζουν οι ίδιοι οι δράστες, δηλαδή η VW από την οποία περιμένουν νέα αξιόπιστα στοιχεία;
Το να επαναλαμβάνει υπουργός τις διαβεβαιώσεις της υποδίκου παγκόσμια εταιρείας ότι «τα αυτοκίνητα με πειραγμένο λογισμικό είναι τεχνικά ασφαλή» σε απάντηση ερώτησης βουλευτή μαρτυρεί το ιδιότυπο καθεστώς ασυλίας που απολαμβάνουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες για ότι κι αν διαπράξουν. Καθένας μπορεί να αναρωτηθεί σε ποια άλλη περίπτωση υπουργός θα επικαλούνταν τους ισχυρισμούς του διωκόμενου και μάλιστα για μαζικό έγκλημα (πάνω από 800.000 αυτοκίνητα έχει παραδεχτεί η ίδια η εταιρεία) χωρίς να προκληθεί σάλος. Αλλά οι αυτοκινητοβιομηχανίες ακόμα κι όταν πιάνονται να εγκληματούν εν ψυχρώ παραμένουν πάντα αξιόπιστες.
Αυτό είναι το μήνυμα που εκπέμπεται εξ άλλου από την Ευρωπαική Επιτροπή που προτίμησε, αφου έγινε δημόσια γνωστο το περίφημο DIeselgate «τα αυτοκίνητα με πειραγμένο λογισμικό είναι τεχνικά ασφαλή» αντί να επιιβάλλει να «προσαρμοστεί» η αυτοκινητοβιομηχανία στα όρια των ρύπων, να προσαρμόσει (αυξανοντας τα) τα όρια των ρύπων στις επιθυμίες της αυτοκινητοβιμηχανίας.
Καμία φυσικά συζήτηση δεν γίνετε ούτε εθνικά, ούτε πανευρωπαικά για το τι σήμαινε για την Δημόσια Υγεία η επί χρόνια λειτουργία όλων αυτών των ρυπογόνων κινητήρων και μάλιστα μέσα στις μεγαλουπόλεις καθώς οι προοδευτικοί υπουργοί, όπως ο Παπακωνσταντίνου στην Ελλάδα, προωθώντας αδίστακτα τα συμφέροντα της αυτοκινητοβιομηχανίας, φρόντισαν παρά τις καταγγελίες του Π.Ο.Υγείας και νομιμοποίησαν την πετρελαιοκίνηση στις πόλεις, στο όνομα δήθεν της φτηνότερης αλλά και οικολογικής (!) μετακίνησης του λαού (και στο δικαίωμα του στον καρκίνο).
Περισσότερα για το θέμα στην ανάρτηση μας VW ενός σκανδάλου μύρια έπονται (ή και προηγούνται). Διαβάστε την: ΕΔΩ
Πηγή: www.soste.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου