Τι είναι η Ε.Υ.ΘΥ.Τ.Α.


Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ- ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Εταιρεία Υποστήριξης Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων είναι ένας Μη Κερδοσκοπικός, Μη Κυβερνητικός Οργανισμός, στο χώρο της Οδικής Ασφάλειας.
Στη Ρόδο λειτουργεί από τον Ιούνιο 2004 , πρωτοβουλία της Προέδρου Καρύδη Ελένης, θύμα τροχαίου ατυχήματος, μετά από τον χαμό του γιου της Δημήτρη 19 χρόνων στις 12 Φεβρουαρίου 2002, πλαισιωμένη από επιστήμονες, θύματα, συγγενείς τροχαίων δυστυχημάτων και ευαισθητοποιημένα άτομα στο θέμα της Οδικής Ασφάλειας.
Είναι μέλος:

-Της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων-FEVR (Σύμβουλος του Ο.Η.Ε και του Π.Ο.Υ)
-Υποστηρικτής της Παγκόσμιας Οργάνωσης « MAKE ROADS SAFE »
-Το 2008 υπέγραψε την Ευρωπαϊκή Χάρτα Οδικής Ασφάλειας, για λιγότερα θύματα με την υποστήριξη της Ε.Ε.
-Αρωγό μέλος του Ε.Δ.Ι.ΠΑ.Β (Εθνικό Δίκτυο Πρόληψης Ατυχημάτων , συμπεριλαμβανομένων των τροχαίων)
-Μέλος της Διακομματικής Επιτροπής Δήμου Ρόδου
-Ιδρυτικό μέλος του Πανελλαδικού Συλλόγου
"SOS ΤΡΟΧΑΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ"
-Υποστηρίζει την Δεκαετία Δράσης 2011-2020 για την Οδική Ασφάλεια
-Συνεργάζεται με φορείς του Δημόσιου του Ιδιωτικού τομέα, με Παγκόσμιους & Ευρωπαϊκούς Φορείς και Οργανισμούς.

Ποιοι είναι οι σκοποί :

+Η υποστήριξη των θυμάτων των Τροχαίων Ατυχημάτων από ομάδα συμβούλων ( νομικών, ιατρών, ειδικών εμπειρογνωμόνων, συγκοινωνιολόγων, μηχανολόγων, εκπαιδευτικών, ψυχολόγων, κοινωνικών λειτουργών ).

+Η ανάπτυξη αλληλεγγύης μεταξύ των θυμάτων των Τροχαίων Ατυχημάτων( ηθική υποστήριξη ).

+Η οργανωμένη παρέμβαση και η κοινωνική πίεση προς τους φορείς της πολιτείας, για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

+Η υποστήριξη η ανάληψη και προώθηση δραστηριοτήτων σε θέματα τα οποία προάγουν την οδική ασφάλεια, την κυκλοφοριακή αγωγή, την έρευνα, την ενημέρωση , την ευαισθητοποίηση των πολιτών των ιδιαίτερα ευάλωτων ηλικιών (μαθητών, ηλικιωμένων).

Ποιο είναι το Δυναμικό της:

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, διαθέτει ένα τεχνοκρατικό πυρήνα από επιστήμονες- μέλη διαφόρων κλάδων ( Υγειονομικούς, Νομικούς, Εκπαιδευτικούς, Μηχανολόγους- Μηχανικούς, Πραγματογνώμονες, Συγκοινωνιολόγους, Οικονομολόγους, Αναλυτές Η/Υ, Ψυχολόγους, Κοινωνικούς Λειτουργούς).

Το δυναμικό της ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, ανταποκρίνεται απόλυτα στις υψηλές απαιτήσεις σοβαρών ερευνητικών προγραμμάτων, με θέμα την Οδική Ασφάλεια, την πρόσληψη και την μείωση των Τροχαίων Ατυχημάτων.

Διαθέτει επίσης ένα αξιόλογο επιτελείο έμπειρων επιστημόνων, που της επέτρεψε ως τώρα να πραγματοποιήσει πολλαπλές εκπαιδευτικές- ενημερωτικές δράσεις με στόχο τη βελτίωση της Οδικής Συμπεριφοράς.

Ποιες είναι οι Δραστηριότητές της:

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, συμβάλλει δραστικά στην ενημέρωση των πολιτών για την Οδική Ασφάλεια, την πρόληψη και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και παρέχει σε μόνιμη βάση Νομική, Ιατρική, Ψυχολογική και Κοινωνική Υποστήριξη σε θύματα και συγγενείς θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων όταν αυτή ζητηθεί.

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, έχει διοργανώσει εκδηλώσεις ( Ημερίδες, Έκθεση φωτογραφίας , Δράσεις σε ανοικτούς χώρους, Διδασκαλία σε Σχολεία Α/ας και Β/ας Εκπαίδευσης, Σεμινάρια σε κέντρα εκπαίδευσης νεοσυλλέκτων, Ενημερωτικές ομιλίες σε Δήμους της Ρόδου) στο πλαίσιο της ενημέρωσης των πολιτών σε θέματα που προάγουν την Οδική Ασφάλεια και έχει κάνει ουσιαστικές παρεμβάσεις στους φορείς σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.

Έχει εκδώσει ενημερωτικά έντυπα με έγκυρη επιστημονική πληροφόρηση σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, πιστεύει ότι για την επίτευξη αποτελεσμάτων χρειάζεται δραστηριοποίηση από τους πολίτες, υποστήριξη από τον κρατικό μηχανισμό και αλλαγή της αρνητικής νοοτροπίας στοιχεία που θα μας βοηθήσουν να απαλλαγούμε από την ιδιότητα της Ευρωπαϊκής χώρας με μεγάλο αριθμό Θυμάτων Τροχαίων δυστυχημάτων και με επικίνδυνους δρόμους για ασφαλή οδήγηση.

http://www.efhtita.gr















7 Ιαν 2017

Ηράκλειο, παραμονή πρωτοχρονιάς….

Ηράκλειο, Παραμονή Πρωτοχρονιάς, ώρα 7.00 πμ – στον σχεδόν άδειο δρόμο (5 χλμ.) με το αυτοκίνητο για την δουλειά μου μετράω: 11 οδηγούς να περνάνε με κόκκινο πολυσύχναστες διασταυρώσεις, 13 χωρίς ζώνη (εμφανώς για εμένα) και έναν με ένα περίπου 5χρονο παιδί, και αυτό χωρίς ζώνη, να έχει «δαγκώσει» το ντουλαπάκι του συνοδηγού, περίπου 20 να στρίβουν εκεί που απαγορεύεται, 2 να παραβιάζουν το STOP ώστε να αναγκαστώ να φρενάρω απότομα και επειδή δεν μπόρεσα να συγκρατήσω άλλους αριθμούς- κάποιοι που δεν σταματούν στις διαβάσεις, που τρέχουν τουλάχιστον με 90 μες στην πόλη, και σε ένα σημείο άτομα που βγαίνοντας από νυχτερινό κέντρο επιβιβάζονται στο ΙΧ τους.
Για ποια σποτάκια της αστυνομίας μιλάμε; Μήπως και είμαστε κάποια σκανδιναβική χώρα, όπου οι άνθρωποι είναι ευαισθητοποιημένοι και έτοιμοι να ακούσουν ότι είναι κοινωνικά ωφέλιμο και να προβούν σε βελτιωτικές πράξεις;
Εδώ ο ντιπ για ντιπ ελληνάρας τζάμπα μάγκας ξέρει καλύτερα, αυτά είναι για τους άλλους, που δεν είναι σαΐνια στην οδήγηση, τα κόκκινα και οι κανόνες του ΚΟΚ για τους χαζούς που δεν έχουν το αετίσιο βλέμμα και το μυαλό ξουράφι να ελέγχουν τα πάντα στην κίνηση σε χρόνο ντετέ… άσε που αυτοί οι άλλοι δεν αντέχουν στο ποτό, γι αυτούς είναι φτιαγμένα τα όρια του αλκοόλ στο αίμα! Κτλ. κτλ.
Λοιπόν, ως προοδευτικός άνθρωπος πάντα θεωρούσα τις ατομικές ελευθερίες μέγιστο αγαθό. Αλλά δεν μπαίνουν και πιο ψηλά από την σωματική ακεραιότητα και την ίδια την ζωή.
Τον υποψήφιο δολοφόνο πρέπει να τον σταματήσεις!
Με σφιχτούς ελέγχους από αστυνομικούς και τροχαία με πολιτικά και με κάμερες, με αυτοκίνητα χωρίς διακριτικά και όχι μπλόκα που τα βλέπεις από χιλιόμετρα μακριά! Να την στήνουν έξω από κλαμπ, μπουζουξίδικα και κολάδικα, κτλ. Και με πρόστιμα τσουχτερά που αν δεν τα πληρώσεις επί τόπου πας αυτόφωρο και αν πάλι δεν πληρώσεις σε δυο εβδομάδες: δήμευση άμεσα, χωρίς μα και μου!
Και Point System αυστηρό, με απώλεια διπλώματος, και στην υποτροπή ποινή φυλάκισης- ο τύπος αυτός χωρίς καμία παιδεία, έτοιμος να σου σκοτώσει τα παιδιά μόνο τον φόβο θα καταλάβει, αλλά και οι άλλοι που δεν έχουν ιδέα από ΚΟΚ!
Δηλαδή στις βορειοευρωπαϊκές χώρες που εφαρμόζουν τα παραπάνω και περισσότερα έχουν άλλο DNA και προσαρμόζονται; Δεν νομίζω…
Αυτά!
Δημήτρης Τσάκος
Υ.Γ. Όσο για τους «κακούς δρόμους»: Είναι γνωστό ότι οι αρμόδιοι δεν ενδιαφέρονται για εσάς και τα παιδιά σας, ούτε καν για τα δικά τους, αλλιώς θα είχαν βελτιώσει την κατάσταση- ενδιαφέρονται για άλλα…
Τι κάνουμε λοιπόν μέχρι να αλλάξει αυτό; Κόβουμε ταχύτητα στα επικίνδυνα σημεία, π ρ ο σ έ χ ο υ μ ε, τόσο απλά!!! Στον άμεσο κίνδυνο του τώρα- τώρα δεν περιμένεις έρθει το συνεργείο του Δήμου, μα πόσο δύσκολο μπορεί να είναι αυτό..nme-coronelli-map


Συνάντηση ομάδας του SOS T. E. στο Ηράκλειο: Δευτέρα 16 Ιανουαρίου. Πληροφορίες: Μιχελάκης Λευτερης 6977904780 – Σταυρουλάκης Μανώλης 6977229631

Δεν υπάρχουν σχόλια: