Τι είναι η Ε.Υ.ΘΥ.Τ.Α.


Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ- ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Εταιρεία Υποστήριξης Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων είναι ένας Μη Κερδοσκοπικός, Μη Κυβερνητικός Οργανισμός, στο χώρο της Οδικής Ασφάλειας.
Στη Ρόδο λειτουργεί από τον Ιούνιο 2004 , πρωτοβουλία της Προέδρου Καρύδη Ελένης, θύμα τροχαίου ατυχήματος, μετά από τον χαμό του γιου της Δημήτρη 19 χρόνων στις 12 Φεβρουαρίου 2002, πλαισιωμένη από επιστήμονες, θύματα, συγγενείς τροχαίων δυστυχημάτων και ευαισθητοποιημένα άτομα στο θέμα της Οδικής Ασφάλειας.
Είναι μέλος:

-Της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων-FEVR (Σύμβουλος του Ο.Η.Ε και του Π.Ο.Υ)
-Υποστηρικτής της Παγκόσμιας Οργάνωσης « MAKE ROADS SAFE »
-Το 2008 υπέγραψε την Ευρωπαϊκή Χάρτα Οδικής Ασφάλειας, για λιγότερα θύματα με την υποστήριξη της Ε.Ε.
-Αρωγό μέλος του Ε.Δ.Ι.ΠΑ.Β (Εθνικό Δίκτυο Πρόληψης Ατυχημάτων , συμπεριλαμβανομένων των τροχαίων)
-Μέλος της Διακομματικής Επιτροπής Δήμου Ρόδου
-Ιδρυτικό μέλος του Πανελλαδικού Συλλόγου
"SOS ΤΡΟΧΑΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ"
-Υποστηρίζει την Δεκαετία Δράσης 2011-2020 για την Οδική Ασφάλεια
-Συνεργάζεται με φορείς του Δημόσιου του Ιδιωτικού τομέα, με Παγκόσμιους & Ευρωπαϊκούς Φορείς και Οργανισμούς.

Ποιοι είναι οι σκοποί :

+Η υποστήριξη των θυμάτων των Τροχαίων Ατυχημάτων από ομάδα συμβούλων ( νομικών, ιατρών, ειδικών εμπειρογνωμόνων, συγκοινωνιολόγων, μηχανολόγων, εκπαιδευτικών, ψυχολόγων, κοινωνικών λειτουργών ).

+Η ανάπτυξη αλληλεγγύης μεταξύ των θυμάτων των Τροχαίων Ατυχημάτων( ηθική υποστήριξη ).

+Η οργανωμένη παρέμβαση και η κοινωνική πίεση προς τους φορείς της πολιτείας, για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

+Η υποστήριξη η ανάληψη και προώθηση δραστηριοτήτων σε θέματα τα οποία προάγουν την οδική ασφάλεια, την κυκλοφοριακή αγωγή, την έρευνα, την ενημέρωση , την ευαισθητοποίηση των πολιτών των ιδιαίτερα ευάλωτων ηλικιών (μαθητών, ηλικιωμένων).

Ποιο είναι το Δυναμικό της:

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, διαθέτει ένα τεχνοκρατικό πυρήνα από επιστήμονες- μέλη διαφόρων κλάδων ( Υγειονομικούς, Νομικούς, Εκπαιδευτικούς, Μηχανολόγους- Μηχανικούς, Πραγματογνώμονες, Συγκοινωνιολόγους, Οικονομολόγους, Αναλυτές Η/Υ, Ψυχολόγους, Κοινωνικούς Λειτουργούς).

Το δυναμικό της ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, ανταποκρίνεται απόλυτα στις υψηλές απαιτήσεις σοβαρών ερευνητικών προγραμμάτων, με θέμα την Οδική Ασφάλεια, την πρόσληψη και την μείωση των Τροχαίων Ατυχημάτων.

Διαθέτει επίσης ένα αξιόλογο επιτελείο έμπειρων επιστημόνων, που της επέτρεψε ως τώρα να πραγματοποιήσει πολλαπλές εκπαιδευτικές- ενημερωτικές δράσεις με στόχο τη βελτίωση της Οδικής Συμπεριφοράς.

Ποιες είναι οι Δραστηριότητές της:

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, συμβάλλει δραστικά στην ενημέρωση των πολιτών για την Οδική Ασφάλεια, την πρόληψη και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και παρέχει σε μόνιμη βάση Νομική, Ιατρική, Ψυχολογική και Κοινωνική Υποστήριξη σε θύματα και συγγενείς θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων όταν αυτή ζητηθεί.

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, έχει διοργανώσει εκδηλώσεις ( Ημερίδες, Έκθεση φωτογραφίας , Δράσεις σε ανοικτούς χώρους, Διδασκαλία σε Σχολεία Α/ας και Β/ας Εκπαίδευσης, Σεμινάρια σε κέντρα εκπαίδευσης νεοσυλλέκτων, Ενημερωτικές ομιλίες σε Δήμους της Ρόδου) στο πλαίσιο της ενημέρωσης των πολιτών σε θέματα που προάγουν την Οδική Ασφάλεια και έχει κάνει ουσιαστικές παρεμβάσεις στους φορείς σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.

Έχει εκδώσει ενημερωτικά έντυπα με έγκυρη επιστημονική πληροφόρηση σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, πιστεύει ότι για την επίτευξη αποτελεσμάτων χρειάζεται δραστηριοποίηση από τους πολίτες, υποστήριξη από τον κρατικό μηχανισμό και αλλαγή της αρνητικής νοοτροπίας στοιχεία που θα μας βοηθήσουν να απαλλαγούμε από την ιδιότητα της Ευρωπαϊκής χώρας με μεγάλο αριθμό Θυμάτων Τροχαίων δυστυχημάτων και με επικίνδυνους δρόμους για ασφαλή οδήγηση.

http://www.efhtita.gr















27 Απρ 2017

Πρωταπριλιά με πέντε νεκρούς. Όχι δεν είναι ψέμα…

Η πρωταπριλιά είναι συνδεδεμένη με τα ψέματα. Αλλά δυστυχώς οι ειδήσεις που αφορούν σ αυτά που συμβαίνουν στο οδικό δίκτυο δεν είναι ψεύτικες (ή fake για να είμαστε και in). Πέντε νεκροί στους δρόμους, πολλοί περισσότεροι τραυματίες και ακόμα περισσότερες συγκρούσεις. Και οι απαραίτητοι και πανταχού παρόντες πλέον «μαχητές της ασφάλτου». Αν αθροίσει κανείς τους αριθμούς των νεκρών  που εμφανίζονται καθημερινά τουλάχιστον σε τοπικά ΜΜΕ (μια και μόνο τα πολύνεκρα εξιτάρουν τα μεγάλα ΜΜΕ και γίνονται ευρύτερα γνωστά) θα έχει κάθε λόγο να αμφισβητήσει αν ο αριθμός νεκρών από τροχαίες συγκρούσεις που ανακοινώνεται στο τέλος του χρόνου είναι ακριβής.
Σχετικά μ αυτό αναφερθήκαμε σε προηγούμενη ανάρτηση: ΕΔΩ
Να υπενθυμίσουμε εδώ την ευθεία αμφισβήτηση των επισήμων ανακοινώσεων για τα θύματα τροχαίων συγκρούσεων από τα ίδια τα πολιτικά κόμματα (όταν γίνονται αντιπολίτευση):
2002, 8 Μαΐου. Κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ: Ερώτηση 24 βουλευτών της Ν. Δημοκρατίας για τα τροχαία δυστυχήματα: «Τα επίσημα στοιχεία –για τα οποία όμως υπάρχει σοβαρή αμφισβήτηση, δεδομένου ότι  φαίνεται να υπάρχουν αποδείξεις πως επιχειρείται μέσω αυτών μείωση της όλης  αρνητικής εικόνας– της Διεύθυνσης Τροχαίας του Αρχηγείου της ΕΛ.ΑΣ. ως προς τα τροχαία ατυχήματα και τα θύματα των ατυχημάτων αυτών κατά την περίοδο των  διακοπών του Πάσχα από 27.4.2002 έως και 7.5.2002 και ενώ δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί η επιστροφή όσων έφυγαν για τ ις διακοπές αυτές είναι, εκ νέου εντελώς απογοητευτικά».
2009, 9 Απριλίου. Κυβέρνηση Ν.Δ. Ερώτηση 28 βουλευτών ΠΑΣΟΚ για την Οδική ασφάλεια: «Η « λογιστική μείωση», με αλχημείες, του αριθμού των τροχαίων ατυχημάτων και των θυμάτων και η συγκάλυψη του πραγματικού μέγεθος του προβλήματος. Με ποιον τρόπο;  Άλλοτε μαγειρεύοντας και άλλοτε αποκρύβοντας τα επίσημα στοιχεία. Το Υπουργείο Εσωτερικών και η Τροχαία αναρτούν και κατεβάζουν στοιχεία για τα ατυχήματα στο site τους όποτε και όπως θέλουν. Διαφορετικά στοιχεία δίνει το ΕΚΑΒ και διαφορετικά η Τροχαία».
Να ελπίσουμε ότι τα ψέματα τελείωσαν;
1η Απριλίου 2017 
Η καλή μέρα από την νύχτα φαίνεται  Για να πραγματοποιήσουν κόντρες ταχύτητας, περίπου 300 άτομα συγκεντρώθηκαν χθες βράδυ στην περιοχή του Δέλτα της Βάρκιζας (στο ύψος του Ribas). Ακολούθησε επέμβαση της ΕΛ.ΑΣ και πετροπόλεμος των «κοντράκηδων» εναντίον των αστυνομικών. Αναλυτικά: ΕΔΩ  
2 τη νύχτα, στο Ναύπλιο, στο κέντρο της πόλης… παραβίαση STOP, ανατροπή αυτοκινήτου: Αναλυτικά: ΕΔΩ 
Λίγο αργότερα σε μέρος που πραγματοποιούνται κοότρες με μηχανές στα Χανιά σε σύγκρουση  δυο μηχανών έχασαν την ζωή τους ενας 17χρονος και ένας 19χρονος. Και ενώ ακόμα δεν είχε ξημερώσει άλλος ένας νέος, οδηγός μηχανής έχασε την ζωή του στην ίδια πόλη. Αναλυτικά: ΕΔΩ   Ξημέρωσε πια πρωταπριλιά. Πρωί – πρωί σύγκρουση δυο ΙΧ στη Γλυφάδα με εγκλωβισμό, πυρκαγιά και δυο τραυματίες. Αναλυτικά: ΕΔΩ 
Πέρασε και το μεσημέρι… λίγο μετά τις 3, δύο αυτοκίνητα συγκρούστηκαν μετωπικά στο 10 χιλιόμετρο Λάρισας – Τυρνάβου. Eγκλωβίστηκε ένας άνδρας, ο οποίος με δύο ακόμη επιβάτες μεταφέρθηκαν με ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας. Αναλυτικά: ΕΔΩ   
Και ενώ προχωρούσε το απόγευμα με τα συνήθη ψέμματα… δύο επιβάτες μηχανής νεκροί σε σύγκρουση με ΙΧ στην Πατρών- ΠύργουΑναλυτικά: ΕΔΩ  
Μια μικρή περιήγηση στο διαδίκτυο μας έδωσε τα παραπάνω αποτελέσματα. Ελπίζουμε να μην υπήρξαν και άλλα.
Αναδημοσίευση SOS ΤΡΟΧΑΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: