Τι είναι η Ε.Υ.ΘΥ.Τ.Α.


Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ- ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Εταιρεία Υποστήριξης Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων είναι ένας Μη Κερδοσκοπικός, Μη Κυβερνητικός Οργανισμός, στο χώρο της Οδικής Ασφάλειας.
Στη Ρόδο λειτουργεί από τον Ιούνιο 2004 , πρωτοβουλία της Προέδρου Καρύδη Ελένης, θύμα τροχαίου ατυχήματος, μετά από τον χαμό του γιου της Δημήτρη 19 χρόνων στις 12 Φεβρουαρίου 2002, πλαισιωμένη από επιστήμονες, θύματα, συγγενείς τροχαίων δυστυχημάτων και ευαισθητοποιημένα άτομα στο θέμα της Οδικής Ασφάλειας.
Είναι μέλος:

-Της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων-FEVR (Σύμβουλος του Ο.Η.Ε και του Π.Ο.Υ)
-Υποστηρικτής της Παγκόσμιας Οργάνωσης « MAKE ROADS SAFE »
-Το 2008 υπέγραψε την Ευρωπαϊκή Χάρτα Οδικής Ασφάλειας, για λιγότερα θύματα με την υποστήριξη της Ε.Ε.
-Αρωγό μέλος του Ε.Δ.Ι.ΠΑ.Β (Εθνικό Δίκτυο Πρόληψης Ατυχημάτων , συμπεριλαμβανομένων των τροχαίων)
-Μέλος της Διακομματικής Επιτροπής Δήμου Ρόδου
-Ιδρυτικό μέλος του Πανελλαδικού Συλλόγου
"SOS ΤΡΟΧΑΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ"
-Υποστηρίζει την Δεκαετία Δράσης 2011-2020 για την Οδική Ασφάλεια
-Συνεργάζεται με φορείς του Δημόσιου του Ιδιωτικού τομέα, με Παγκόσμιους & Ευρωπαϊκούς Φορείς και Οργανισμούς.

Ποιοι είναι οι σκοποί :

+Η υποστήριξη των θυμάτων των Τροχαίων Ατυχημάτων από ομάδα συμβούλων ( νομικών, ιατρών, ειδικών εμπειρογνωμόνων, συγκοινωνιολόγων, μηχανολόγων, εκπαιδευτικών, ψυχολόγων, κοινωνικών λειτουργών ).

+Η ανάπτυξη αλληλεγγύης μεταξύ των θυμάτων των Τροχαίων Ατυχημάτων( ηθική υποστήριξη ).

+Η οργανωμένη παρέμβαση και η κοινωνική πίεση προς τους φορείς της πολιτείας, για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

+Η υποστήριξη η ανάληψη και προώθηση δραστηριοτήτων σε θέματα τα οποία προάγουν την οδική ασφάλεια, την κυκλοφοριακή αγωγή, την έρευνα, την ενημέρωση , την ευαισθητοποίηση των πολιτών των ιδιαίτερα ευάλωτων ηλικιών (μαθητών, ηλικιωμένων).

Ποιο είναι το Δυναμικό της:

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, διαθέτει ένα τεχνοκρατικό πυρήνα από επιστήμονες- μέλη διαφόρων κλάδων ( Υγειονομικούς, Νομικούς, Εκπαιδευτικούς, Μηχανολόγους- Μηχανικούς, Πραγματογνώμονες, Συγκοινωνιολόγους, Οικονομολόγους, Αναλυτές Η/Υ, Ψυχολόγους, Κοινωνικούς Λειτουργούς).

Το δυναμικό της ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, ανταποκρίνεται απόλυτα στις υψηλές απαιτήσεις σοβαρών ερευνητικών προγραμμάτων, με θέμα την Οδική Ασφάλεια, την πρόσληψη και την μείωση των Τροχαίων Ατυχημάτων.

Διαθέτει επίσης ένα αξιόλογο επιτελείο έμπειρων επιστημόνων, που της επέτρεψε ως τώρα να πραγματοποιήσει πολλαπλές εκπαιδευτικές- ενημερωτικές δράσεις με στόχο τη βελτίωση της Οδικής Συμπεριφοράς.

Ποιες είναι οι Δραστηριότητές της:

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, συμβάλλει δραστικά στην ενημέρωση των πολιτών για την Οδική Ασφάλεια, την πρόληψη και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και παρέχει σε μόνιμη βάση Νομική, Ιατρική, Ψυχολογική και Κοινωνική Υποστήριξη σε θύματα και συγγενείς θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων όταν αυτή ζητηθεί.

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, έχει διοργανώσει εκδηλώσεις ( Ημερίδες, Έκθεση φωτογραφίας , Δράσεις σε ανοικτούς χώρους, Διδασκαλία σε Σχολεία Α/ας και Β/ας Εκπαίδευσης, Σεμινάρια σε κέντρα εκπαίδευσης νεοσυλλέκτων, Ενημερωτικές ομιλίες σε Δήμους της Ρόδου) στο πλαίσιο της ενημέρωσης των πολιτών σε θέματα που προάγουν την Οδική Ασφάλεια και έχει κάνει ουσιαστικές παρεμβάσεις στους φορείς σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.

Έχει εκδώσει ενημερωτικά έντυπα με έγκυρη επιστημονική πληροφόρηση σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, πιστεύει ότι για την επίτευξη αποτελεσμάτων χρειάζεται δραστηριοποίηση από τους πολίτες, υποστήριξη από τον κρατικό μηχανισμό και αλλαγή της αρνητικής νοοτροπίας στοιχεία που θα μας βοηθήσουν να απαλλαγούμε από την ιδιότητα της Ευρωπαϊκής χώρας με μεγάλο αριθμό Θυμάτων Τροχαίων δυστυχημάτων και με επικίνδυνους δρόμους για ασφαλή οδήγηση.

http://www.efhtita.gr















28 Αυγ 2015

Σπίρτζης: υποβάθμισε διευθυντή του υπουργείου του που ζήτησε να κλείσουν οι προστατευτικές μπάρες μπροστά από παράνομα συνδεδεμένο ...κατάστημα

Σπίρτζης: Σε σχέση με το δημοσίευμα της Καθημερινής, για την υπόθεση διευθυντή του Υπουργείου, σημειώνεται:
«Το νομοσχέδιο για τις αδειοδοτήσεις των τηλεοπτικών καναλιών και των συχνοτήτων θα υλοποιηθεί μετά τις εκλογές, με τη συντριπτική νίκη του ΣΥΡΙΖΑ», δήλωσε ο Χρήστος Σπίρτζης. Τόνισε, επίσης, ότι η στάση της κυβέρνησης δεν πρόκειται να αλλάξει ούτε να αμβλυνθεί σε σχέση με έργα, διαγωνισμούς, προμήθειες ή συμφέροντα που για δεκαετίες λεηλατούν τον πλούτο της χώρας και του ελληνικού λαού, υπό την πίεση της σπέκουλας και της λάσπης γνωστών διατεταγμένων προπαγανδιστών.
Όσοι πολεμούν την κυβέρνηση με τον μανδύα της «αριστερής καθαρότητας» ας αναλογιστούν ποιους εξυπηρετεί η στάση τους και με ποιους ταυτίζονται, αλλά και όσοι υπηρέτησαν τις κυβερνήσεις της διαπλοκής και προσπαθούν να τις νεκραναστήσουν ας το πάρουν απόφαση ότι δεν θα τους γίνει το χατίρι, πρόσθεσε ο κ. Σπίρτζης. Αφορμή για τις δηλώσεις αυτές ήταν ρεπορτάζ του ΣΚΑΙ και της Καθημερινής ότι ο κ. Σπίρτζης υποβάθμισε διευθυντή του υπουργείου του που ζήτησε να κλείσουν οι προστατευτικές μπάρες μπροστά από παράνομα συνδεδεμένο με την εθνική οδό εστιατόριο στη Βοιωτία και ότι έχει διορίσει 11 μετακλητούς υπαλλήλους στο γραφείο του.
Στις επερχόμενες εκλογές, όπως έγινε και με το πρόσφατο δημοψήφισμα, ο ελληνικός λαός θα δώσει τη δική απάντηση στο πολιτικό και οικονομικό κατεστημένο της διαφθοράς και της διαπλοκής και στους εκφραστές του, τόνισε. Όπως αναφέρει ο κύριος Σπίρτζης, «για τις "καταγγελίες" των συγκεκριμένων μη διαπλεκόμενων μέσων του SKAI, της Καθημερινής και του κ. Πορτοσάλτε απαντάμε ότι:
Α) Είναι τιμή μας, η επαναπρόσληψη από το Υπουργείο και φορείς, που εποπτεύονται από το Υπουργείο, εργαζομένων που άδικα και παράνομα πέταξαν στο δρόμο οι προηγούμενες κυβερνήσεις. Αυτή είναι και η βαθιά διαχωριστική γραμμή μεταξύ της νεοφιλελελεύθερης συντήρησης και της ντόπιας διαπλοκής, που ισοπέδωσαν τη χώρα και αποδόμησαν τον κοινωνικό ιστό, με τις πολιτικές της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ και των προοδευτικών λαϊκών δυνάμεων, που υπερασπίζονται τα κοινωνικά και εργασιακά δικαιώματα και τη νομιμότητα.
Β) Αποτελεί ανέκδοτο να καταγγελλόμαστε ότι στο γραφείο του Αναπληρωτή Υπουργού ΥΠΟΜΕΔΙ, με το εύρος, τα θέματα και το αντικείμενο που διαχειρίζεται, το στελεχώνουν 11 σύμβουλοι, εκ των οποίων οι 4 νομικοί. Όσο δε για την αναφορά στην ημερομηνία διεκπεραίωσης της σύμβασης ενός από αυτούς, για διαδικαστικούς λόγους η σχετική απόφαση δημοσιεύτηκε στις 25 Αυγούστου 2015, με αναδρομικότητα από 1η Ιουλίου 2015, ενώ προσφέρει τις υπηρεσίες του από 16 Μαΐου 2015».
Σε σχέση με το δημοσίευμα της Καθημερινής, για την υπόθεση διευθυντή του Υπουργείου, σημειώνεται:
- Οι διορισμοί διευθυντών, χωρίς αξιολόγηση και υπηρεσιακά συμβούλια από την προηγούμενη κυβέρνηση βαφτίστηκαν κρίσεις.
- Οι αποφάσεις των δικαστηρίων, που αφορούν στις παράνομες συνδέσεις αυτοκινητοδρόμων είναι καθόλα σεβαστές. Παράλληλα πρέπει να τηρούνται οι ελάχιστες προδιαγραφές, που ορίζει ο νόμος, οι τεχνικές μελέτες και οι προδιαγραφές για τους αυτοκινητοδρόμους. Επομένως όταν για εκατοντάδες χιλιόμετρα δεν υπάρχει σημείο για τους χρήστες του αυτοκινητοδρόμου να σταματήσουν, όχι για αναψυχή αλλά για εφοδιασμό καυσίμων και σε περιπτώσεις ανάγκης των οδηγών και όταν δεν έχει κατασκευαστεί ούτε ένας Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινήτων (ΣΕΑ), ενώ προβλέπεται ανά 40 έως 50 χιλιόμετρα να υπάρχει, είναι απολύτως λογικό και επιβεβλημένο το αρμόδιο Υπουργείο να μεριμνά για την ελάχιστη τήρηση των προδιαγραφών ασφαλούς λειτουργίας του αυτοκινητοδρόμου και ασφαλούς διέλευσης των διερχόμενων οδηγών.
- Τα εν λόγω δεδομένα και οι ενέργειες που είχε αναλάβει η πολιτική ηγεσία ήταν σε πλήρη γνώση της υπηρεσίας του Υπουργείου, όπως και η σχετική νομοθετική ρύθμιση, που προβλέπει ότι οι παρόδιες συνδέσεις κλείνουν σε συνάρτηση με την κατασκευή και λειτουργία, ενός τουλάχιστον ΣΕΑ.
- Παρά ταύτα δύο ημέρες πριν το δημοψήφισμα, χωρίς ενημέρωση της πολιτικής ηγεσίας, ο συγκεκριμένος διευθυντής, από μόνος του απέστειλε επιστολή για το κλείσιμο της σύνδεσης στον παραχωρησιούχο. Οι εργασίες τοποθέτησης στηθαίων μας έγιναν γνωστές από βουλευτές του νομού Βοιωτίας και κατοίκους οικισμών της περιοχής, τη Δευτέρα μετά το δημοψήφισμα. Σε επικοινωνία μας με τον παραχωρησιούχο, επαναβεβαιώθηκε η βούληση του Υπουργείου να τηρηθούν οι κανόνες εύρυθμης λειτουργίας του αυτοκινητοδρόμου. Τα μερικώς τοποθετημένα στηθαία αποξηλώθηκαν από συνεργείο κατασκευαστή του παραχωρησιούχου το απόγευμα της ίδιας ημέρας.
Πηγή: www.topontiki.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: