Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Πελοποννήσου κατά τον μήνα Αύγουστο του 2015, συγκριτικά με τον Αύγουστο του 2014 παρουσιάστηκε εκρηκτική αύξηση των θυμάτων τροχαίων συγκρούσεων στους Νομούς Αργολίδας, Αρκαδίας, Κορινθίας, Λακωνίας και Μεσσηνίας.
Παρότι ο αριθμός των συγκρούσεων συνολικά μειώθηκε οριακά (81 έναντι 82) σε σχέση με τον Αύγουστο του 2014, ο αριθμός των θανατηφόρων συγκρούσεων αυξήθηκε κατά 140% και ο αριθμός των νεκρών κατά 160%!!! Αύξηση κατά 10% παρουσίασαν και οι συγκρούσεις με σοβαρά τραυματίες.
Σύμφωνα με τα στοιχεία τον Αύγουστο του 2015 καταγράφηκαν: •13 νεκροί, έναντι 5 τον Αύγουστο του 2014. •13 σοβαρά τραυματίες, έναντι 12 τον Αύγουστο του 2014. •101 ελαφρά τραυματίες, έναντι 94 τον Αύγουστο του 2014.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση τα κυριότερα αίτια για αυτές τις δραματικές εξελίξεις αποτελούν:
(Αναλυτικά η ανακοίνωση: ΕΔΩ )
Πηγή: www.soste.gr
Παρότι ο αριθμός των συγκρούσεων συνολικά μειώθηκε οριακά (81 έναντι 82) σε σχέση με τον Αύγουστο του 2014, ο αριθμός των θανατηφόρων συγκρούσεων αυξήθηκε κατά 140% και ο αριθμός των νεκρών κατά 160%!!! Αύξηση κατά 10% παρουσίασαν και οι συγκρούσεις με σοβαρά τραυματίες.
Σύμφωνα με τα στοιχεία τον Αύγουστο του 2015 καταγράφηκαν: •13 νεκροί, έναντι 5 τον Αύγουστο του 2014. •13 σοβαρά τραυματίες, έναντι 12 τον Αύγουστο του 2014. •101 ελαφρά τραυματίες, έναντι 94 τον Αύγουστο του 2014.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση τα κυριότερα αίτια για αυτές τις δραματικές εξελίξεις αποτελούν:
•Παραβιάσεις σήμανσης.
•Παραβίαση προτεραιότητας.
•Ολισθηρότητα του οδοστρώματος.
•Μη τήρηση κανόνων κυκλοφορίας πεζών.
•Υπερβολική ταχύτητα.
•Παραβίαση σηματοδότη.
•Οδήγηση υπό την επήρεια οινοπνεύματος.
•Κίνηση στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας.
•Απόσπαση της προσοχής του οδηγού.
Όπως μπορεί να πληροφορηθεί κανείς ξεκάθαρα, απο την ανακοίνωση, με την εκρηκτική αύξηση του αριθμού θανάτων καμιά σχέση δεν έχει η διάλυση του σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου, ούτε βέβαια η κατάσταση του οδικού δικτύου.
Μυστήριο παραμένει εξάλλου το με πιο τρόπο ο πολυδιαφημισμένος αυτοκινητόδρομος Αθήνας – Καλαμάτας που μετατρέπει σε δίωρη την διαδρομή
(μέσος όρος ταχύτητας 120 km/h) επιβεβαίωσε τους ισχυρισμούς των
εργολάβων και των πολιτικών τους προισταμένων για την παράλληλα με την
ταχύτητα προσφορά μεγαλύτερης ασφάλειας στο ταξίδι.
Φυσικά οι λαλίστατοι κατά τις περιόδους προκηρύξεων, αναθέσεων και
εγκαινίων δρόμων πάσης φύσεως αρμόδιοι προτιμούν τώρα την σιωπή (είναι
βλέπετε και προεκλογική περίοδος).
Πάλι καλά που δεν εξέφρασαν τον θαυμασμό τους, γιατί 160%
αύξηση θανάτων από τροχαίες συγκρούσεις σ ένα μήνα μάλλον αποτελεί
πανελλήνιο και πιθανότατα πανευρωπαικό ή και παγκόσμιο ρεκόρ.
Έργο σας είναι Κυρίες και Κύριοι.
Πηγή: www.soste.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου