Η Ένωση για τα δικαιώματα των πεζών χαιρετίζει το οκταήμερο οδικής ασφάλειας που οργανώνει η Νομαρχία Θεσσαλονίκης από 13 έως 20 Ιανουαρίου και "συμμετέχει" σ' αυτό υποβάλλοντας μηνυτήρια αναφορά κατά του ποδοσφαιριστή Γιούρκα Σεϊταρίδη, ο οποίος έκανε δημόσια δηλώσεις σχετικά με την οδήγησή του με περιφρόνηση προς τα όρια ταχύτητας στην Εθνική οδό.
"Έπιασα 358 km/h γυρνώντας από τη Θεσσαλονίκη πριν από μερικές εβδομάδες. Ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου αποθηκεύει τη μέγιστη ταχύτητα. Δεν κατάλαβα με πόσα πήγαινα, ούτε και πρόλαβα να κοιτάξω το κοντέρ. Ξεκίνησε για πλάκα, όταν ένας τύπος με προσπέρασε με τη μηχανή του κάνοντας σούζα, ενώ πήγαινα με 265 χιλιόμετρα! Εκεί άρχισε μια άτυπη ‘κόντρα’, που με έκανε να ξεχαστώ …Τρομερή αδρεναλίνη… ‘Έκανα Αθήνα – Θεσσαλονίκη ακριβώς σε τρείς ώρες", αναφέρει σε συνέντευξή του στο περιοδικό ΜΑΧΙΜ.
Ο δημόσιος κομπασμός για το γεγονός αυτό προωθεί ένα κοινωνικό πρότυπο απαξίωσης του Νόμου και της υπεύθυνης οδικής συμπεριφοράς, και αποτελεί ευθέως αντικοινωνική ενέργεια, αφού έμμεσα καλεί τους αναγνώστες (κυρίως νέους που επηρεάζονται από το πρότυπο ενός διεθνούς ποδοσφαιριστή) να θαυμάσουν –και να αναπαράγουν- την πράξη του. Η Ένωση για τα δικαιώματα των πεζών, μη αποδεχόμενη τη δημόσια περιφρόνηση των διατάξεων που περιφρουρούν την ασφάλεια και τη ζωή μας, υπέβαλε χθες 13/1/2010 δια του προέδρου της Γρηγόρη Μαυράκη, μηνυτήρια αναφορά στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης.
Η έκθεση του Ευρωπαϊκού Συμβούλιου Ασφαλείας Μεταφορών (ETSC) τον Ιούνιο του 2009, κατατάσσει την Ελλάδα στις χώρες με την υψηλότερη ευρωπαϊκή θνησιμότητα παιδιών (0-14 ετών) από τροχαίες συγκρούσεις, και ταυτόχρονα με την μικρότερη τάση ελάττωσης. Συνολικά σε 28 χώρες της Ευρώπης από το 1998 μέχρι το 2007 υπήρχε ένας μέσος όρος ετήσιας μείωσης 7%. Στην Ελλάδα η μείωση ήταν 4%. Αυτό μας δίνει την 24η θέση σε 28 χώρες.
Ένωση για τα δικαιώματα των πεζών
"Έπιασα 358 km/h γυρνώντας από τη Θεσσαλονίκη πριν από μερικές εβδομάδες. Ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου αποθηκεύει τη μέγιστη ταχύτητα. Δεν κατάλαβα με πόσα πήγαινα, ούτε και πρόλαβα να κοιτάξω το κοντέρ. Ξεκίνησε για πλάκα, όταν ένας τύπος με προσπέρασε με τη μηχανή του κάνοντας σούζα, ενώ πήγαινα με 265 χιλιόμετρα! Εκεί άρχισε μια άτυπη ‘κόντρα’, που με έκανε να ξεχαστώ …Τρομερή αδρεναλίνη… ‘Έκανα Αθήνα – Θεσσαλονίκη ακριβώς σε τρείς ώρες", αναφέρει σε συνέντευξή του στο περιοδικό ΜΑΧΙΜ.
Ο δημόσιος κομπασμός για το γεγονός αυτό προωθεί ένα κοινωνικό πρότυπο απαξίωσης του Νόμου και της υπεύθυνης οδικής συμπεριφοράς, και αποτελεί ευθέως αντικοινωνική ενέργεια, αφού έμμεσα καλεί τους αναγνώστες (κυρίως νέους που επηρεάζονται από το πρότυπο ενός διεθνούς ποδοσφαιριστή) να θαυμάσουν –και να αναπαράγουν- την πράξη του. Η Ένωση για τα δικαιώματα των πεζών, μη αποδεχόμενη τη δημόσια περιφρόνηση των διατάξεων που περιφρουρούν την ασφάλεια και τη ζωή μας, υπέβαλε χθες 13/1/2010 δια του προέδρου της Γρηγόρη Μαυράκη, μηνυτήρια αναφορά στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης.
Η έκθεση του Ευρωπαϊκού Συμβούλιου Ασφαλείας Μεταφορών (ETSC) τον Ιούνιο του 2009, κατατάσσει την Ελλάδα στις χώρες με την υψηλότερη ευρωπαϊκή θνησιμότητα παιδιών (0-14 ετών) από τροχαίες συγκρούσεις, και ταυτόχρονα με την μικρότερη τάση ελάττωσης. Συνολικά σε 28 χώρες της Ευρώπης από το 1998 μέχρι το 2007 υπήρχε ένας μέσος όρος ετήσιας μείωσης 7%. Στην Ελλάδα η μείωση ήταν 4%. Αυτό μας δίνει την 24η θέση σε 28 χώρες.
Ένωση για τα δικαιώματα των πεζών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου