Ο Δήμος Κηφισιάς που έχει αποφασίσει και προχωρεί σε εφαρμογή σωστών μέτρων για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού προβλήματος και των επιπτώσεων του στο περιβάλλον και την ποιότητα ζωής και ο οποίος χρησιμοποιεί, έστω και σε περιορισμένο βαθμό, κατάλληλο προσωπικό και μελετητές, θα πρέπει να προχωρήσει σε λεπτομερέστερη μελέτη εφαρμογής μέσα σε ένα γενικότερο πλαίσιο σχεδιασμού, σεβόμενος τη διεθνή εμπειρία και αναγνωρισμένες προδιαγραφές, διεθνείς και ελληνικές.
Προς το παρόν θα πρέπει να σταματήσει το ταχύτερο δυνατόν τη κατασκευή των ποδηλατόδρομων, η λειτουργία των οποίων θα οδηγήσει, για λόγους που αναφέρθηκαν ήδη, σε σοβαρά προβλήματα κυκλοφορίας αλλά και ατυχήματα και να εξετάσει βελτιώσεις, σύμφωνα τουλάχιστον με τις ελάχιστες ελληνικές και διεθνείς προδιαγραφές ασφαλείας και ορθής λειτουργίας. Θα πρέπει να εξεταστούν άλλες διατομές π.χ συνδυασμός με πεζοδρόμια όπου αυτό είναι δυνατόν, μείωση του πλάτους των διαχωριστικών κυλίνδρων, κατάργηση του καναλιού ομβρίων όπου αυτό είναι εύκολο και, οπωσδήποτε μόνιμη κάλυψη και όχι αφαιρούμενες σχάρες, βελτιώσεις στις περιοχές εισόδων οχημάτων στα παρακείμενα οικόπεδα, εξασφάλιση κατάλληλων χώρων στάθμευσης μεταβίβασης για ποδήλατα στον σταθμό κλπ.
ΑΘΗΝΑ 8/12/2009
Ι.Μ.ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑΚΗΣ, Συγκοινωνιολόγος ,Ομότιμος Καθηγητής Ε.Μ.Π
Η.Δ.ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ Αρχιτέκτων- Πολεοδόμος, Σύμβουλος Μηχανικός
ΚΟΛΑΦΟΣ για τον σχεδιασμό του ποδηλατόδρομου της Κηφισιάς η έκθεση -αυτοψία του ομότιμου καθηγητή του Ε.Μ.Π κ. Ιωάννη Φραντζεσκάκη.
Πλήρωσαν χρυσάφι για 16,5 χιλιόμετρα ποδηλατόδρομων που δεν πληρούν τις διεθνείς προ διαγραφές.
Δεν είναι μόνο οι εκατοντάδες θέσεις στάθμευσης που καταργούν και οι οποίες, όπως είναι φυσικό, προκαλούν μεγάλες γκρίνιες στους κατοίκους της πόλης, αλλά και οι σοβαρές ελλείψεις στον σχεδιασμό τους, πολύ κατώτερες των ελληνικών αλλά και των διεθνών προδιαγραφών Ελλείψεις που δημιουργούν σοβαρούς κινδύνους πρόκλησης ατυχημάτων σε ποδηλάτες και πεζούς, για τους οποίους οι εμπνευστές τους αποφάσισαν ότι μπορούν να συνυπάρξουν, δημιουργώντας πεζοδρόμια δύο ταχυτήτων. Το αποτέλεσμα είναι σε πολλά σημεία του δικτύου οι ποδηλατόδρομοι να κόβονται, να ράβονται και να ξηλώνονται για να σποφευχτουν τα παρατράγουδα, αφού τα έργα έγιναν χωρίς καμία διαβούλευση με τις τοπικές κοινωνίες και χωρίς να εξεταστούν εναλλακτικές διαδρομές.
Οι ποδηλατόδρομοι είναι χρήσιμοι όταν έχεις εξασφαλίσει στην κοινωνία δρόμους για πεζούς, δηλώνει ο κ. Φρατζολάς Βασίλης, πολιτικός μηχανικός, κάτοικος Κηφισιάς που πρωτοστατεί στις κινητοποιήσεις εναντίον του Δήμου Κηφισιάς και ο οποίος μαζί με 50 συμπολίτες του έχει προσφύγει στο Δ΄Τμήμα του ΤτΕ για να ακυρωθεί το έργο. Ο ίδιος επικαλείται τις προδιαγραφές που μνημονεύουν στο βιβλίο τους με τίτλο Φτιάχνοντας πόλεις για ποδήλατο, η κ.Τ. Μπιρμπίλη και ο κ. Θ. Βλαστός, σημειωτέον την μελέτη του " πράσινου" έργου φέρει τη υπογραφή του πρώην στενού συνεργάτη της κας Μπιρμπίλη Θ. Βλαστού.
ΠΗΓΗ:ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ, ΚΥΡΙΑΚΗ 3 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2010.
Στην Ρόδο τι να συμβαίνει άραγε με τους υπό κατασκευή ποδηλατόδρομους;
Μήπως πρέπει να γίνει και εδώ ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΨΙΑΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου