Τι είναι η Ε.Υ.ΘΥ.Τ.Α.


Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ- ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Εταιρεία Υποστήριξης Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων είναι ένας Μη Κερδοσκοπικός, Μη Κυβερνητικός Οργανισμός, στο χώρο της Οδικής Ασφάλειας.
Στη Ρόδο λειτουργεί από τον Ιούνιο 2004 , πρωτοβουλία της Προέδρου Καρύδη Ελένης, θύμα τροχαίου ατυχήματος, μετά από τον χαμό του γιου της Δημήτρη 19 χρόνων στις 12 Φεβρουαρίου 2002, πλαισιωμένη από επιστήμονες, θύματα, συγγενείς τροχαίων δυστυχημάτων και ευαισθητοποιημένα άτομα στο θέμα της Οδικής Ασφάλειας.
Είναι μέλος:

-Της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων-FEVR (Σύμβουλος του Ο.Η.Ε και του Π.Ο.Υ)
-Υποστηρικτής της Παγκόσμιας Οργάνωσης « MAKE ROADS SAFE »
-Το 2008 υπέγραψε την Ευρωπαϊκή Χάρτα Οδικής Ασφάλειας, για λιγότερα θύματα με την υποστήριξη της Ε.Ε.
-Αρωγό μέλος του Ε.Δ.Ι.ΠΑ.Β (Εθνικό Δίκτυο Πρόληψης Ατυχημάτων , συμπεριλαμβανομένων των τροχαίων)
-Μέλος της Διακομματικής Επιτροπής Δήμου Ρόδου
-Ιδρυτικό μέλος του Πανελλαδικού Συλλόγου
"SOS ΤΡΟΧΑΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ"
-Υποστηρίζει την Δεκαετία Δράσης 2011-2020 για την Οδική Ασφάλεια
-Συνεργάζεται με φορείς του Δημόσιου του Ιδιωτικού τομέα, με Παγκόσμιους & Ευρωπαϊκούς Φορείς και Οργανισμούς.

Ποιοι είναι οι σκοποί :

+Η υποστήριξη των θυμάτων των Τροχαίων Ατυχημάτων από ομάδα συμβούλων ( νομικών, ιατρών, ειδικών εμπειρογνωμόνων, συγκοινωνιολόγων, μηχανολόγων, εκπαιδευτικών, ψυχολόγων, κοινωνικών λειτουργών ).

+Η ανάπτυξη αλληλεγγύης μεταξύ των θυμάτων των Τροχαίων Ατυχημάτων( ηθική υποστήριξη ).

+Η οργανωμένη παρέμβαση και η κοινωνική πίεση προς τους φορείς της πολιτείας, για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

+Η υποστήριξη η ανάληψη και προώθηση δραστηριοτήτων σε θέματα τα οποία προάγουν την οδική ασφάλεια, την κυκλοφοριακή αγωγή, την έρευνα, την ενημέρωση , την ευαισθητοποίηση των πολιτών των ιδιαίτερα ευάλωτων ηλικιών (μαθητών, ηλικιωμένων).

Ποιο είναι το Δυναμικό της:

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, διαθέτει ένα τεχνοκρατικό πυρήνα από επιστήμονες- μέλη διαφόρων κλάδων ( Υγειονομικούς, Νομικούς, Εκπαιδευτικούς, Μηχανολόγους- Μηχανικούς, Πραγματογνώμονες, Συγκοινωνιολόγους, Οικονομολόγους, Αναλυτές Η/Υ, Ψυχολόγους, Κοινωνικούς Λειτουργούς).

Το δυναμικό της ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, ανταποκρίνεται απόλυτα στις υψηλές απαιτήσεις σοβαρών ερευνητικών προγραμμάτων, με θέμα την Οδική Ασφάλεια, την πρόσληψη και την μείωση των Τροχαίων Ατυχημάτων.

Διαθέτει επίσης ένα αξιόλογο επιτελείο έμπειρων επιστημόνων, που της επέτρεψε ως τώρα να πραγματοποιήσει πολλαπλές εκπαιδευτικές- ενημερωτικές δράσεις με στόχο τη βελτίωση της Οδικής Συμπεριφοράς.

Ποιες είναι οι Δραστηριότητές της:

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, συμβάλλει δραστικά στην ενημέρωση των πολιτών για την Οδική Ασφάλεια, την πρόληψη και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και παρέχει σε μόνιμη βάση Νομική, Ιατρική, Ψυχολογική και Κοινωνική Υποστήριξη σε θύματα και συγγενείς θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων όταν αυτή ζητηθεί.

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, έχει διοργανώσει εκδηλώσεις ( Ημερίδες, Έκθεση φωτογραφίας , Δράσεις σε ανοικτούς χώρους, Διδασκαλία σε Σχολεία Α/ας και Β/ας Εκπαίδευσης, Σεμινάρια σε κέντρα εκπαίδευσης νεοσυλλέκτων, Ενημερωτικές ομιλίες σε Δήμους της Ρόδου) στο πλαίσιο της ενημέρωσης των πολιτών σε θέματα που προάγουν την Οδική Ασφάλεια και έχει κάνει ουσιαστικές παρεμβάσεις στους φορείς σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.

Έχει εκδώσει ενημερωτικά έντυπα με έγκυρη επιστημονική πληροφόρηση σε θέματα Οδικής Ασφάλειας.

Η ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ, πιστεύει ότι για την επίτευξη αποτελεσμάτων χρειάζεται δραστηριοποίηση από τους πολίτες, υποστήριξη από τον κρατικό μηχανισμό και αλλαγή της αρνητικής νοοτροπίας στοιχεία που θα μας βοηθήσουν να απαλλαγούμε από την ιδιότητα της Ευρωπαϊκής χώρας με μεγάλο αριθμό Θυμάτων Τροχαίων δυστυχημάτων και με επικίνδυνους δρόμους για ασφαλή οδήγηση.

http://www.efhtita.gr















12 Μαρ 2017

Φόνος στην άσφαλτο και εγκατάλειψη: Τώρα εξόφληση και με δόσεις.















26.000 ευρώ σε 36 ισόποσες δόσεις
Μετατράπηκε σε πλημμέλημα και ο φόνος του Σόλωνα Καρυδάκη
Ανακοινώθηκε σήμερα (10 Μαρτίου 2017) η απόφαση του Μικτού Ορκωτού Εφετείου Αθηνών  για το τροχαίο (4 Δεκεμβρίου 2009) που είχε σα συνέπεια να χάσει τη ζωή του ο 15χρονος πεζός Σόλων Καρυδάκης.
Σε αντίθεση με το παραπεμπτικό βούλευμα και την πρωτόδικη απόφαση που καταδίκασε τον δράστη για διατάραξη συγκοινωνιών σε βαθμό κακουργήματος, το επταμελές Εφετείο με πρόεδρο την κα Περιστεράκη, μέλη τις κες Λεβεντέλη και Βελισσαράτου και τέσσερις ενόρκους  αποδέχθηκε ομόφωνα την πρόταση του εισαγγελέα κου Καίσαρη για την μετατροπή της βασικής κατηγορίας από κακούργημα σε πλημμέλημα.
Κατόπιν τούτου ο δράστης καταδικάστηκε για τα πλημμελήματα της ανθρωποκτονίας από αμέλεια, της διατάραξης συγκοινωνιών από αμέλεια καθως επίσης και για το πλημμέλημα της εγκατάλειψης θύματος, ενώ του αναγνωρίστηκε το ελαφρυντικό του προτέρου εντίμου βίου που το πρωτόδικο δικαστήριο αρνήθηκε να του αναγνωρίσει.
Συνολικά του επεβλήθη ποινή φυλάκισης επτά ετών, εξαγοράσιμη προς πέντε (5) ευρώ την ημέρα (το κατώτατο ημερήσιο ποσό που έχουν δικαίωμα να επιβάλουν τα δικαστήρια).
Πρωτόδικα ο δράστης είχε καταδικαστεί σε εννέα χρόνια κάθειρξη.
Συνολικά ο δράστης θα πρέπει να πληρώσει το ποσόν των 26.000 ευρώ περίπου.
Κατόπιν αιτήματος της υπεράσπισης που επικαλέστηκε οικονομική δυσπραγία του κατηγορουμένου το δικαστήριο αποφάσισε το ποσόν να πληρωθεί σε 36 ισόποσες μηνιαίες δόσεις ενώ ταυτόχρονα διέταξε την επιστροφή της εγγυοδοσίας (5.000 ευρω) στον καταδικασθέντα. Στον δράστη επεβλήθη επίσης 6μηνη αφαίρεση της άδειας οδήγησης.
Ο εισαγγελέας στην αγόρευση του υποστήριξε ότι ο κατηγορούμενος έτρεχε στην Λ. Κηφισίας (ενώ το όριο είναι 70) με 120-130 km/h . Αλλά αυτό αποτελεί αμέλεια…
Προφανώς η απόφαση συμβαδίζει με το πνεύμα των ημερών που ορίζει πως δεν υπάρχουν τροχαία κακουργήματα.
Λίγες μέρες πριν διώχθηκαν σε βαθμό πλημμελήματος για ανθρωποκτονία από αμέλεια και αφέθηκαν αμέσως ελεύθεροι δυο οδηγοί χωρις αδεια οδήγησης που σκότωσαν και εγκατέλειψαν τα θύματα τους στην Αλεξάνδρεια και στην Αμφιλοχία
Όλα αυτά βέβαια συμβαίνουν την στιγμή που η πολιτεία δημοσιοποιεί το αμέριστο ενδιαφέρον της για τους παραβάτες του ΚΟΚ και τους μανιακούς της ταχύτητας προαναγγέλοντας μείωση των προστίμων κατά 50% και αύξηση  των ορίων ταχύτητας στους αυτοκινητοδρόμους.
Ας ήμαστε αισιόδοξοι. Πάντα υπάρχουν και χειρότερα!
                               Πανελλαδικός σύλλογος SOS Τροχαία Εγκλήματα

Δεν υπάρχουν σχόλια: